ipadda Skrevet 25. April 2009 Rapporter Skrevet 25. April 2009 Tispe. Tispe. Hannhund Hannhund Hannhund Hannhund Hannhund Hannhund. Fornøyd nå, Marit? Forresten, aner vi en viss likhet her? Tispen i dette kullet. Betty en dag gammel...
Lola Pagola Skrevet 25. April 2009 Rapporter Skrevet 25. April 2009 Ikke kjedelig i det hele tatt de er supersøte, håper du oppdaterer tråden!
MetteOgBeatrix Skrevet 25. April 2009 Rapporter Skrevet 25. April 2009 Hihi, for noen små nurk Digget tispen, ser ut som hun smiler litt på bildet!
ipadda Skrevet 25. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2009 Ikke kjedelig i det hele tatt de er supersøte, håper du oppdaterer tråden! Jada. tråden blir oppdatert når dem ikke er så ekkle å små
Anita F Skrevet 25. April 2009 Rapporter Skrevet 25. April 2009 Så utrolig søte valper! Gleder meg til flere bilder!
ipadda Skrevet 27. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2009 Søtinger Tispen vi skal beholde. En søt liten hannhund Fininger Stump. I dette kullet, som det forrige ble det født 1 tispe, 5 hanner og to med stump. En med helt stump, og en med halv stump ¨ mihihihi...
PsychoLynx Skrevet 27. April 2009 Rapporter Skrevet 27. April 2009 Fornøyd nå, Marit? Ja, nå er jeg fornøyd! Dem er jo kjempesøte! Men, er stump vanlig på denne rasen? Blir dem kupert i noen land?
ipadda Skrevet 27. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2009 Ja, nå er jeg fornøyd! Dem er jo kjempesøte! Men, er stump vanlig på denne rasen? Blir dem kupert i noen land? De kan bli født med lang hale, stump, pittemini stump, halv lang hale og ja... det meste så det er helt vanlig! Jeg er veldig svak for gårsdhund med stump, og i tillegg har jeg lagt min elsk på den ene hannhunden som har stump.... jeg kommer til å slite når dem skal selges
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar