Wednesday Skrevet 23. April 2009 Rapporter Skrevet 23. April 2009 Hei! Jeg er helt ny her, oppdaget siden i dag Så jeg har ikke lest noe særlig her enda. Jeg og samboeren min er da stolte eiere av en fin liten basenji-hann som heter Tufani! Han er litt over 5 måneder gammel, og har vært hos oss i cirka 6 uker. Han er rød/hvit og den roligste basenjien jeg har møtt, haha. Elsker å ligge på sofaen. Nå er det sånn med basenjier at man har lett for å bli helt hekta! Så vi ønsker oss allerede enda en... Her er Tuf samme dagen som han kom til oss: Tuf på tur:
Tuskelusken Skrevet 23. April 2009 Rapporter Skrevet 23. April 2009 Velkommen hit! Tufani var virkelig nydleig da! Legg gjerne inn fler bilder av han!
SaraS Skrevet 23. April 2009 Rapporter Skrevet 23. April 2009 Så fin han var da! Velkommen til Doggis, håper du vil trives her
TonjeRA Skrevet 23. April 2009 Rapporter Skrevet 23. April 2009 Så nydelig han er!! :wub Velkommen hit på Doggis, håper du vil trives...
MetteOgBeatrix Skrevet 24. April 2009 Rapporter Skrevet 24. April 2009 Så nydelig han er :-) Velkommen hit!
Tapper Skrevet 24. April 2009 Rapporter Skrevet 24. April 2009 Velkommen hit Det er flere med basenji her fra før av også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar