Gå til innhold
Hundesonen.no

På tide med nytt treff i Østfold?

TonjeRA

Recommended Posts

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Veldig irriterende, og veldig beklagelig, men her er det blitt påvist patella i venstre bak, så nå er det fysio og trening som gjelder, og vi får ike løpe og leke med andre hunder på noen uker..

Men jeg kommer sterkere tilbake med både Gulla og snart og Brumlemann :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig ei venninne av meg også blir med.. Hun har "kullsøsteren" til Tassen til Sham.. (men fra et annet kull) Hun heter Pepsi er da blanding av lhasa apso/dvergpincher og er 11 uker gammel.. :whistle:

ååå så morro:) JA ta med henne;) hehe har sett de valpene, men bare på bilder da:) :aww:

Blir morro til torsdagen;) gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp...det er rett sted vettu! :P

der kan dere som vil møtes, så kjører vi samlet til avtalt sted...:lol: Kan møtes der mellom 13.45 og 14.00...

Supert. Da finner til og med jeg frem :aww:

Så synd at hunden din er skadet Victoria. Du får bli med når hun er bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at Tina blir med, ja...Hvis ho ikke har sagt ja til å sko noen hester da... :lol:

huska detta treffet, så nå har jeg en skoning hos Randi kl. 09.00 på morran;) etter det er vi klare :P blir fint med et treff igjen, ser ut som vi blir en del også :aww: det lover godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var d slik at vi skulle møtes på esso for de som ikke er så lokalkjente;)? Skal vi grille eller noe? ;)

Jepp...bare å møte opp på esso'n, Sham! :icon_redface:

Vært koselig å grilla i morra også...noen som melder seg frivillig til å kjøpe grill? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp...bare å møte opp på esso'n, Sham! :icon_redface:

Vært koselig å grilla i morra også...noen som melder seg frivillig til å kjøpe grill? :D

Jeg kan ta med grill jeg vettu;) Hvor mange blir vi da?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tatt en litten opptelling nå:icon_redface:

-meg

-Alostaff

-Siri & Diego

-Malminholmgren (kanskje)

-Helleh

-Pjusk

-Blondiemamma (kanskje) med ei venninde og hennes hund Pepsi

-Sham

Håper ikke jeg har glemt noen da, men har lest igjennom og prøvd å se om noen har meldt avbudt underveis:P så var det disse jeg kom fram til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny opptelling:

- Armagnac og Kita

- Ailostaff og Ailo

- Sindre og Marco (Samboer'n min + hund...:D )

- Siri & Diego

- Malminholmgren og Theo (kanskje)

- Helleh og Nita

- Pjusk og Safira (Kommer Tore???)

- Blondiemamma og Blondie (kanskje) med ei venninde og hennes hund Pepsi

- Sham og Tassen

Ser ut som det blir mye av både mennesker og dyr her gett! :icon_redface: Blir moro!!! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...