Gå til innhold
Hundesonen.no

På tide med nytt treff i Østfold?

TonjeRA

Recommended Posts

Synes vel egentlig det er på tide med et nytt treff snart.... :P enige eller?

Der er deilig vårvær ute, og bedre blir det framover så nå kan vi virkelig kose oss! :P

Tid og sted kan vi jo bli enige om etterhvert...men håper på å kunne ta med Ailo som vi henter hjem 30. april...så hadde vært fint etter det en gang for min del...Må jo vise fram sjarmtrollet mitt... :P

Sååå...Hva synes dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Hvordan er det for dere å komme dere til Rakkestad da?

Rakkestad er det jo kjent for sin skog=p hehe.. Vet ihvertfall om en fin plass i nærheten her jeg bor. Kan gå opp dit en dag og se hvordan det ser ut der nå!

Så ihvertfall bra ut for et par år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går an å møtes ett eller annet sted her. Som kanskje er litt sentralt. Er ikke så vanskelig å kjøre seg bort=p Hehe.

Men statoil i Rakkestad, bør ikke være så vanskelig å finne. Men for all del, er ikke noe problem å forklare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Men er man enige om Rakkestad da eller?

Og hvilken dato?

Gleder meg masse til å møte lille Ailo. Han er så nydelig :)

Og møte igjen dere fra tunevannet, og evt nye=)

Blir moro :)

Er det lov å grille nå a? Eller er det blitt sommersesong? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. det går buss hit=) Kanskje ikke så ofte som i Sarp og sånn, men..

Men hvilken retning kommer du i fra da? Mysen, Sarp, Halden, Ørje?

I helgene går det ikke buss fra/til Halden=/ Aner ikke hvorfor jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre bildene mindre jeg, men tok en tur opp dit til morran idag og tok noen bilder.

Til dere om er medlem på nettby, kan jo gå inn å se på hvordan det ser ut der. La ut bildene der jeg=/

Hva syns dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre bildene mindre jeg, men tok en tur opp dit til morran idag og tok noen bilder.

Til dere om er medlem på nettby, kan jo gå inn å se på hvordan det ser ut der. La ut bildene der jeg=/

Hva syns dere da?

Da har jeg vært innom nettby og titta vett...;) ser kjempe koselig ut der! :whistle: stemmer virkelig for at vi møtes der altså...;)

Menneh...når det gjelder dato for treffet, så ha jeg bare fri i partallshelgene...;) så for min del hadde det passet fint den 16. mai, men det synes kanskje noen er dumt? ellers så har jeg ikke mulighet annet enn ettermiddagen eller på kveldstid...Hadde vi tatt den 16. har Ailo blitt 10 uker, så da har han fått roet seg litt hjemme før jeg drar han med ut på treff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er ingen grunn til å ikke bruke tørrfôr som godbiter ellers også, det er jo bare mat, så lenge hunden vil ha det. Og vær for all del ekstremt forsiktig med AI. De stiller ikke vesentlige spørsmål som en veterinær vet å spørre før man behandler en hund. Kildekritikk er fint, men det kommer helt an på hvilke kilder man bruker. Og har lov til å bruke. Så enten er AI-en trent på ulovlig materiale, eller så har den et begrenset spenn av kilder. I tillegg er det ekstremt stor forskjell på hundehold i ulike land, så selv forutsetninger for forskning og råd fra profesjonelle vil variere stort.
    • Altså hvorfor har ikke jeg tenkt på dette?!  Så genialt med AI altså👏🏻  Har snakket med vetrinær igjen i går, og vi skal forsøke med Hills sitt allergifor:) Vi startet overgang i går og lillemann ELSKET det og «sorterte» maten i skåla for han skulle spise Hills-bitene først🤣  Det som var et kjempepluss var at foret har godbiter med samme ingredienser, så de kunne han få 4 stk av om dagen, selv om han er på eliminasjonsdiett. Så GJETT om det ble fest hjemme i går. Første godbit på mer enn syv uker.  Fikk også sove natta gjennom uten magetrøbbel og i morres var avføring fast og fin!    Har skikkelig tro på at dette skal bli bra🫶🏻 OG når vi forhåpentligvis starter provokasjonsdiett om noen uker så skal vi starte med VOM fra taste!    Tusen takk for gode råd folkens👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Dere er helt supre som tar dere tid til å svare, og nå er vi såå lykkelige i heimen😍    
    • Takk! 🥰 Jeg glemte at det finnes en verden av små butikker utenom gigantene. Du reddet dagen og uka og måneden, og potensielt hele sommeren min. Nettopp vært på kurstime med råfor klabb og klæss og isj, og så ikke veldig lyst på fremtiden. Får hamstre.
    • Et enkelt nettsøk ga meg flere nettbutikker som har det? Ellers så er det flere som har lignende produkter, jeg kjøpte noen veldig gode for noen år siden, men husker ikke merke nå. Var ikke K9.
    • Fortviler, fordi det er tomt for nomnoms 😨 Det perfekte snæck. Smakelighet på høyde med favoritt råfor, men i en konsistens som kan skjæres med ostehøvel, til tynne, store skiver som dekker store deler av tunga og ganen og gir maks bæng for the bucks - verdi per kalori - som belønning. Rene råvarer av dyr, ikke noe vegetabilsk tull som fillere, i verdens mest tasty snæck av en konsistens som ikke klæsser til lomma eller hendene. ..og det er TOMT. Lå to pølser igjen i hylla på K9 Hundesenter i dag. Jeg kjøpte den ene. Tomt.  You don't know what you've got till it's gone. Det der er en uerstattelig belønning. Alt annet er enten for tørt og for lav verdi, og feil form, eller for klæssete og ekkelt og uhygienisk å fare rundt hjemmefra med.   K9 Nomnoms er (var? 💔) den P E R F E K T E treningsgodbit.    Gid noen med litt kundegrunnlag kan pushe på K9 for å få de til å produsere mer av det der. Finnes faktisk ikke andre belønninger av samme kvalitet. Enten må vi nå ned på belønningsverdi, eller jeg må begynne klæsse med å ha Vom og kjøleelementer i lommene K9 Nom Noms  produsert av K9 Hundesenter - Midt-Norsk Kompetansesenter for hund.  Please, please! Noen med litt kundegrunnlag og salgsvolum, push dem for å få produsert mer av det der 🥺    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...