Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til å melde på stevne


Superbikkja

Recommended Posts

Jeg har lastet ned NKK's påmeldingsskjema og fylt ut det jeg kan, men står fast på et par punkter jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med...

- Jeg aner ikke medlemsnr. mitt i klubben jeg er medlem av, og har ikke noe post derfra hvor dette pleier å stå bakpå.. hvordan finner jeg det?

- Nederst så står det: "Påmeldingsavgiten er sendt pr:. [boks til å krysse av i] girokonto til arrangerende klubb.

- Dessuten skal de ha underskrift. Jeg skal sende denne som vedlegg på mail, kan jeg skrive under "på skjermen"?

Huff, dette er sikkert dumme spørsmål, men jeg trenger hjelp her altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på noe helt annet - hvis hunden din er registrert i NKK eller har et NOX-nummer er det mye lettere (og ofte billigere) å melde på elektronisk. Altså gjennom NKKs påmeldingssystem, ikke ved å sende mail eller tilsvarende. Du betaler og melder på i ett, og behøver ikke å fylle ut alle opplysningene hver gang.

Rop ut, så kan jeg forklare dette nærmere om du er interessert.

For å svare på spørsmålene dine:

Medlemsnummer er ikke så nøye å oppgi, men om du ønsker å finne ut av det kan du ringe medlemsservice hos NKK eller kontakte klubben du er medlem av. De skal kunne finne deg i databasen sin.

Litt usikker på hva du spør om i spørsmål to, men før var det enkelte som sendte med sjekk, for eksempel. Det er det jo i grunnen få som gjør i dag, så du betaler inn avgiften til riktig kontonummer, og krysser av for at du har gjort det.

Når klubben godtar påmelding per mail, pleier det å være akseptert som underskrift at du har sendt en mail i ditt navn. Jeg har meldt på et par utstillinger over mail, når de ikke har annen påmeldingsordning, og det har aldri blitt etterspurt signatur. Ikke medlemsnummer heller, for den saks skyld.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...