Gå til innhold
Hundesonen.no

VM i løpetid!


Bullitt

Recommended Posts

Ok. Nå er vi igang med 6. uke av løpetida her, og jeg begynner å bli 'litt' lei.

Så for å snu det til noe positivt: hva er den lengste løpetida pelsdyret deres har hatt?,

eventuellt hvor mange ganger i løpet av et år?

Det er ikke sikkert vi har noen rekord her, men vi har ikke gitt opp ennå :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Er nok sjeldent men,har hørt om det jeg også.Da forrige hunden min fikk sin siste løpetid da var 12 år varte den i 6 uker og hun ble helt tullerusk!Hehe,det var faktisk under kun den løpetiden hun maste og skulle ute hele tiden;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrlegen min sa at hvis hunden blødde mer enn fire uker sammenhengende, burde man kontakte dyrlege, pga fare for livmorbetennelse eller andre skumle ting. :P Det er derimot noe helt annet dersom hun IKKE blør, men har "hengt seg opp", dvs at egget ikke har løsnet/kommet ut, rett og slett at hun går og er litt halvløpsk. Det skjedde med min yngste på hennes første løpetid: hun blødde, begynte å stå og sluttet å blø, hun stod litt nå og da og litt halvhjertet veldig lenge (over en mnd i alle fall). Deretter begynte hun å blø, og løpetiden var over da hun sluttet å blø etter en uke eller så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...