mamma_Nora Skrevet 11. April 2009 Rapporter Skrevet 11. April 2009 Hei er ny her inne å lurte på om det om det er mange andre valper i bergens området ??
mamma_Nora Skrevet 11. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2009 Vi holder til i Bergen så kjekkt da
Lola Pagola Skrevet 11. April 2009 Rapporter Skrevet 11. April 2009 Jeg vet om en til dobervalp som holder til i bergen *sladre sladre* Hun dukker sikkert opp i denne tråden
Synnikken Skrevet 11. April 2009 Rapporter Skrevet 11. April 2009 hehe.. har du brun eller sort ? Tia til Pia er bruuun og søøøøt!
MetteOgBeatrix Skrevet 11. April 2009 Rapporter Skrevet 11. April 2009 Tia er supersøt Syns det er mange valper i Bergen for tiden! Ikke så mange som er her på forumet, kanskje? Vi treffer stadig på noen i alle fall, hehe
Synnikken Skrevet 11. April 2009 Rapporter Skrevet 11. April 2009 Tia er supersøt Syns det er mange valper i Bergen for tiden! Ikke så mange som er her på forumet, kanskje? Vi treffer stadig på noen i alle fall, hehe Mwiip! Vi må begynne å verve folk til doggis tror jeg
Calina Skrevet 11. April 2009 Rapporter Skrevet 11. April 2009 ...og begynne å verve folk til dobermann klubben og, ser jeg! Så kjekt at det kommer noen valper her i Bergen - jeg håper dere nye dobermann eiere vil være med oss "gamlinger" på trening/treff om mandagene, på Lagunen Storsenter (bak mot vannet) - vi er der fra klokken 20.00. Noen av oss treffes kl 19.00 for å gå spor også, for tiden på Stend. Så lenge det er lov hvertfall - vipene er jo kommet,og de må få legge egg og gjøre det de skal i sommer. Vell møtt! (jeg har lyst å knipe på vaaaalpeeeeer...*fnis*)
Evelzz Skrevet 11. April 2009 Rapporter Skrevet 11. April 2009 Jeg vet om en til dobervalp som holder til i bergen *sladre sladre* Hun dukker sikkert opp i denne tråden Hmmmm, hvem tenker du på da din snik? Hihihi... hehe.. har du brun eller sort ? Tia til Pia er bruuun og søøøøt! Tia er søøøøt, gal, og keen på å leke..! Vi tenker oss forøvrig på Dobbis-treff på mandag...! Lille Ville gleder seg til å hilse på litt artsfrender, og ikke minst til å bli knepet på..! Forøvrig er det jo hunde/valpetreff i Langeskogen og i Kanadaskogen søndager i 14-tiden..! Topp sosialisering!
Lola Pagola Skrevet 11. April 2009 Rapporter Skrevet 11. April 2009 Hmmmm, hvem tenker du på da din snik? Hihihi... Darararararara BATDOG!
Ingidano Skrevet 11. April 2009 Rapporter Skrevet 11. April 2009 Hei er ny her inne å lurte på om det om det er mange andre valper i bergens området ?? Holder til på sotra, og skal hente valp i begynnelsen av juni
mamma_Nora Skrevet 11. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2009 Hmmmm, hvem tenker du på da din snik? Hihihi... Tia er søøøøt, gal, og keen på å leke..! Vi tenker oss forøvrig på Dobbis-treff på mandag...! Lille Ville gleder seg til å hilse på litt artsfrender, og ikke minst til å bli knepet på..! Forøvrig er det jo hunde/valpetreff i Langeskogen og i Kanadaskogen søndager i 14-tiden..! Topp sosialisering! har ev svart en her eg lille Nora.. hm.. viste heller ikke at det var dobermann treff vær mandag.. skal det være denne mandagen ?? nysgjerrig ellers blir vi gjære med på å treffes en annen gang
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar