TonjeRA Skrevet 10. April 2009 Rapporter Skrevet 10. April 2009 lurte på om det var noen som kunne være så snille å lage en sånn signatur til meg??? gir helt opp å prøve selv, skjønner jo ingen ting av photoshop og sånn.... Bilder er det masse av i den tråden her: Tråden til Ailo tekst kan være: Tonje og Ailo eller Ailo eller Evanescence's Bang-A-Boomerang blir kjempe glad for litt hjelp....
TonjeRA Skrevet 10. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2009 Åh...Supert!!! Tusen takk!!
SoppenCamilla Skrevet 10. April 2009 Rapporter Skrevet 10. April 2009 Hm. Jeg vet ikke om jeg er helt fornøyd. Har ikke akkurat laget mange bannere før. Sååå om du ikke vil bruke det, så skjønner jeg det, det er mange her som er kjempeflinke til å lage bannere! Her er det ihvertfall.
TonjeRA Skrevet 10. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2009 Synes den var søt jeg!! Tusen takk... er det så fort gjort å lage en altså? sleit over en time med photoshop uten å få til noe som helst jeg...
SoppenCamilla Skrevet 10. April 2009 Rapporter Skrevet 10. April 2009 Haha, ja, tok ikke så lang tid. Jeg brukte driiiiitlang tid før jeg skjønte åssen det skulle gjøres.
TonjeRA Skrevet 10. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2009 hihi...godt det ikke er bare meg da...Er forsåvidt ikke så alt for tålmodig med sånn datagreier heller da...
armagnac Skrevet 11. April 2009 Rapporter Skrevet 11. April 2009 noen som kan lage til meg å bilder finner du i tråden Tråden til Yakita Vil gjerne at det skal stå Yakita, Boarhunters Yakita eller Yakita og Tina
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar