Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonen treff i Oslo og omegen..

Marianne

Recommended Posts

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Kan sikkert jeg og,men da må det være et sted jeg kan nå med offentlig transport på kortest mulig tid..Loke er desverre IKKE flink til å læksen på tog/buss etc..for å si det mildt... :)

Skrevet
Kan sikkert jeg og' date='men da må det være et sted jeg kan nå med offentlig transport på kortest mulig tid..Loke er desverre IKKE flink til å læksen på tog/buss etc..for å si det mildt... :)[/quote']

Glimrisch!!! :mrgreen: Hvor bor du egentlig...?

Skrevet

Mellom Drammen og kongsberg.

Han er vant med å kjøre tog:vi er blandt annet på lydighetkurs ved canis hundeskole i lysaker en gang i uken.Det er 1t på tog hver vei..

Men det er visst drepende kjedelig å sitte stille på et tog så han prøver alt av bøll under togturen..den nye favoritten er å bjeffe av full hals :roll: .

Det er i slike situasoner jeg ser bort i fra min vanlige mantra om å ignorere og avlede... :wink:

Mvh Annette

Skrevet

Bor du langt fra stasjonen på Ullernåsen? Jeg bor på Bekkestua.

Tja.... Hvis du kaller 30 sek å gå langt så! :wink: Det er den nærmeste lavblokka til banen, den ligger rett ovenfor linjene!

Skal høre om Beate også vil være med! :mrgreen:

Skrevet
Mellom Drammen og kongsberg.

Han er vant med å kjøre tog:vi er blandt annet på lydighetkurs ved canis hundeskole i lysaker en gang i uken.Det er 1t på tog hver vei..

Men det er visst drepende kjedelig å sitte stille på et tog så han prøver alt av bøll under togturen..den nye favoritten er å bjeffe av full hals :roll: .

Det er i slike situasoner jeg ser bort i fra min vanlige mantra om å ignorere og avlede... :wink:

Mvh Annette

Hehehehe Loke er en bra fyr assa!!! 8)

Vi kunne jo tatt det i en helg da, siden det blir så fort mørkt nå...

Eller hva sier dere...?

Skrevet

Lenge til hun er ferdig da...?

starta å blø for 2 dager siden.. så ca 3 uker.. sukk.. men vi kan vel ta en sånn treff da å.. så kan jeg ta med meg rampe Mico denne gangen..

Når blir det da??

Skrevet
Jeg er med' date=' bor i Drammen, men kan jo ta toget hvis ikke mamma eller pappa kan kjøre meg.[/quote']

Da kan du jo henge deg på Anette og Loke! :mrgreen: Hvis det passer sånn mener jeg....!

Skrevet

starta å blø for 2 dager siden.. så ca 3 uker.. sukk.. men vi kan vel ta en sånn treff da å.. så kan jeg ta med meg rampe Mico denne gangen..

Når blir det da??

Det har vi ikke snakket om enda...

Noen forslag??

Skrevet

Jeg bor på Bøler...

Kan vi ikke finne oss en skog å gå i da...

Kanskje ta en av de to neste helgene eller noe???

Passer kanskje best i helgene... blir så fort mørkt på ettermiddagen..

Skrevet

Jeg vet ikke men syns vi må ta det i en helg. Vi kan jo finne oss en korslig skogssti eller noe sånt. Er ikke veldig kjent i oslo jeg. Er det noen andre som skal ta togen gjennom eller fra Drammen? Da kan vi gjo reise sammen :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...