Gå til innhold
Hundesonen.no

Staffen min Ailo

TonjeRA

Recommended Posts

Så utrolig skjønn! Ser ut som han tar alt med ro og :P

Hvordan gikk det med møte med kita?

Forresten veldig koslig bånd og kobbel :P

Takk, takk...han har tatt alt med overraskende stor ro egentlig...:P

Første møte med Kita var nok litt overveldende...Den store jenta trur jo hu er ei bitte lita frøken...:P tenker ikke over at labbene er på størrelse med hode til Ailo liksom! :P hehe...men gikk veldig bra da...de leika sammen og kosa seg til slutt...også sovna de tett sammen til slutt da... :P

Første møte med med katten vår, Sivert, gikk forøvrig også bra...de er jo på samme srørrelse omtrent, og sivert er jo godt vant med hunder siden vi har Yakita...;)

Båndet og halsbåndet fulgte med i valpepakka...:P men det er snart for lite... ;) må ha halsbåndet på nest ytterste hakket... ;) Den lille klumpen får nok et nytt halsbånd i løpet av nærmeste framtid...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 330
  • Created
  • Siste svar
Kita'n min er flink "storesøster" ho :P

skal nok få mange fine bilder av dem samen!

jepp...De er så søte sammen atte...Og kita er tålmodig og flink med den lille tassen selvom hun ikke er så mye eldre selv...:P

nei så utrolig søtt bilde :P

Takk...:P Måtte jo bare legge ut det blinkskuddet der...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gir meg ikke med disse bildene jeg... :) Ble selvfølgelig tatt noen i dag også... :P

Her øver vi på "sitt":

Sitterpent.jpg

SDC10666.jpg

Her utforsker han hagen:

SDC10662.jpg

Og til slutt måtte vi slappe av litt på verandaen:

SDC10661.jpg

Måtte sove litt med Yakita i dag og:

SDC10691.jpg

SDC10690.jpg

Uskyldigheten sjøl har tatt leika til Yakita:

SDC10674.jpg

Ikke fult så uskyldig blikk her lenger:

SDC10673.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som nevnt i Armagnac sin tråd om Yakita er det bestemt at vi skal stille Ailo for første gang i Moss den 25. og 26. juni. Da er han 4.5 måned, og skal starte i valpeklassen 4-6 mnd.

Har såvidt begynt å øve på "stå" nå...men har ennå 2.5 måned igjen å øve på, så da tror jeg det skal gå greit...Foreløpig kan han "sitt" og såvidt "ligg" når vi har en liten godbit og lokke med.. :) så synes egentlig han lærer fort...sitter som en prest og greier! :wub:

Her kommer er bilde min kjære tok av han tidligere i dag:

SDC10697.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellig bilde ;)

Det blir første utst. til Brumlemann og jeg å. Vet du om det er kommet noe info. enda?

Ble forresten insp. av deg å kjøpte en babydyne til babyen min og :P hihih

Hehe..takk...:P

Så spennende at dere og skal stille for første gang da! tror ikke det har kommet noe info ennå, er sikkert litt tidlig...:P men skal si ifra hvis jeg finner ut noe...Så kan du gjøre det samme! :P hehe...

Ja, babydyner fungerer flotters det! ;) Ailo har et av mine gamle sengetrekk...Rosa med pusekatter på! :P:P

synes han har vokst mye siden søndag alt jeg :) er blitt skikkelig nydelig og blir nok ikke styggere med tiden nei :P veldig pent staffehode på han på det bildet :P

hehe...nja..han har nok ikke vokst så veldig mye, men...;) litt kanskje...er oppe på 4kg snart...;)

Hode hans er kjempe fint, og enda penere blir det! :wub:

Nå ligger han her og sover på matchodyna si her... :) Har akkurat hatt besøk av nabobarna... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem som har dømminga på staffene jeg... :) Blir spennende når det kommer mer info...

Skal ordne med omregistrering av Ailo i morra vi, forresten...så da får vel jeg tilgang til dogweb snart og...:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...