Gå til innhold
Hundesonen.no

Staffen min Ailo


TonjeRA

Recommended Posts

  • Svar 330
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Her kommer bilder av vårt nye tilskudd, pusekatten Kaos! :thumbs: Foreløpig tør ikke Ailo å hilse på han, brumminga og fresinga fra den lille kroppen er mer enn nok til at Ailo holder god avstand... :)

IMG_7068.jpg

IMG_7069.jpg

IMG_7071.jpg

IMG_7072.jpg

IMG_7073.jpg

Skrevet

Ja se der ja :thumbs: lille knøtten sin det, med DEEEEN gode tykke pelsen :) lønner seg ikke å være så verdensvandt å dristig som Kita, ender bare i et par rapp over nesa likevel :blink:

Skrevet

Å,så nydelig pus!Jeg hadde en som så nesten lik ut!Litt mere hvit i ansiktet og kortere pels.Hehe,bra bisken tar signalene på alvor!Pingla her har stor respekt for katter etter fått seg noen slag på nesa :aww: De som løper er såklart moro løpe etter da...

  • 2 weeks later...
Skrevet

Tja, bør vel kanskje oppdatere tråden til Ailo litt...:) Han og pusen Kaos er nå blitt gode venner, men det hender ting går litt hardt for seg...:)

Ellers blir det endel utstillinger framover:

- Letohallen 7. og 8. november (valpeshow)

- Andebu 6. desember (valpeshow)

- Hund 2009 12. desember (junior debutt)

- My dog januar (junior)

Skrevet

Har prøvd med litt på fotomontasjer i picasa! :rolleyes2: vær ærlig om hva dere synes da, men ta hensyn til at at det er den første jeg har laget ever! :getlost:

Ailobakgrunnsbilde.jpg

MegogSindrefotomontasje.jpg

  • 4 weeks later...
Skrevet

Etter en kort periode med kennelhoste, har Ailo nå vært symptomfri et par dager... I dag har han fått nytt dekken, så nå er han klar for vinteren. håper bare den kommer snart, og at det kan snø isteden for å regne...:)

Ellers gleder vi oss til utstillingene framover, og selvølgelig til valpetreffet oppdretteren arrangerer i desember...

  • 2 weeks later...
Skrevet

Nå var det jammen på tide med noen nye bilder av Ailo! :whistle: Tida flyr altså, neste helg er gutten allerede 9 måneder, og han begynner virkelig bli stor gutt. veide han sist på 8 mnd dagen, da var han 17.0kg og 40.5cm høy... Forrige uke begynte han å løfte beinet for å tisse greier...:wub: *stolt mamma* hehe...

her kommer noen bilder fra den siste måneden: :hmm:

IMG_7229.jpg

IMG_7236.jpg

IMG_7133.jpg

IMG_7098.jpg

IMG_7167.jpg

IMG_7202.jpg

IMG_7215.jpg

IMG_7219.jpg

Skrevet

Jada, han vokser som bare det vettu! :hmm:

Vi stiller ikke på leto, men er mulig vi kommer og titter...:whistle:

Da ses vi kanskje :wub: Jeg brå bestemte meg dagen før fristen gikk ut at jeg ville stille for den dommeren igjen.

Skrevet

Noen bilder fra Ailos siste valpeshow:

Kan virkelig stå pent hvis han vil...

IMG_7265.jpg

Et eneste stort glis

IMG_7273.jpg

Nok et glis

IMG_7274.jpg

Ailo har faktisk fokus i ringen

IMG_7279.jpg

Også har vi hatt en liten photoshoot i forhold til 9månedersdagen:

IMG_7302.jpg

IMG_7307.jpg

IMG_7312.jpg

Har du sett så nydelig blikk?

IMG_7316.jpg

Skrevet

Så fine bilder av Ailopailo :P blitt kjempeflink i ringen ja, skikkelig fokus :lol: blir bare bedre og bedre :P

Hjelpe meg å ta noen sånne fine bilder av Kita også ;)

Skrevet

Så herlig han er! Og så stor han har blitt :P

takk! :icon_cry: Jada, vokser og vokser...begynner å bli skikkelig trassig "tenåring" nå...:D

Nydelig gutt :P Hvordan har det gått på utstillingene der har vært på? :P Eller valpeshowene da :P

Takk! :ahappy: Utstillingene har vel gått så som så...men vi synes det er moro, og super trening...dessuten er det gøy å treffe andre på utstilling...:)

  • 3 weeks later...
Skrevet

Ser det er lenge siden jeg har lagt ut noen bilder av Ailo, så her kommer det noen skukkelige vinterbilder...

Skikkelig vakthund altså...:lol:

IMG_7648.jpg

IMG_7645.jpg

IMG_7646.jpg

IMG_7647.jpg

  • 1 month later...
Skrevet

Her kommer noen nye bilder av Ailo, som faktisk er 11 mnd i dag! :) Herregud, som tiden flyr! Han er jo snart ett år allerede! :lol:

IMG_8098.jpg

IMG_8106.jpg

IMG_8107.jpg

IMG_8112.jpg

IMG_8131.jpg

IMG_8136.jpg

IMG_8138.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...