Gå til innhold
Hundesonen.no

Folk jeg irriterer meg over!

Huldra

Recommended Posts

- Taxisjåfører

- Fulle folk som trur det er en megalur idé å valse rett ut i veien

- Taxisjåfører

- Folk som skal lekse opp om metoder jeg burde og ikke burde bruke på hundene mine

- Taxisjåfører

- Folk som må lage et stort styr over at de må vise et forbaska ID kort på jobb

- Taxisjåfører

- Folk som ikke skjønner at de skal være ute av kontorene klokka xx, og for n'te dag på rad spør "Må jeg gå nå?"

- Taxisjåfører

- Billister som ikke klarer å lese og forstå skilt. Hver natt ser jeg folk som kjører mot enveiskjørte gater eksempel, og ikke alle steder er det like lett å oppdage de før man sitter i panseret på de.

- Nevnte jeg at jeg irriterer meg grenseløst over taxisjåfører?? (Nei, de eier ikke gata, trafikkregler gjelder faktisk for de også, det er lov å kjøre fortere enn 5 km/t selv om det står folk langs veien, og skal de plukke opp/slippe av folk er det lov å kjøre ut til kanten og ikke blokkere et lyskryss slik at alle andre ikke kommer over på grønt lys).

*slippe ut damp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Jeg irriterer meg over altfor mange, men jeg kan jo nevne de jeg irriterer meg mest over:

Folk som presser seg inn på trikken(/bussen/t-banen) før folk har fått kommet seg av. Dette skjer gjerne om morgenen når folk er stressede og trikken er stappfull, slik at det nesten blir umulig å komme seg av før trikken kjører videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Bedrevitere

- Gamle damer som stirrer på meg med stygt blikk når vi står i kø (og eldre som presser seg fram i busskøen med stokk og snurpemunn)

- Busser som ikke stopper

- Bussjåfører som lukter vondt og bråbremser rett før hver eneste fartsdump

- Lærere som setter anmerkning bare jeg har glemt kalkulatoren. (vi trengte ikke kalkulatoren den timen)

- Folk som kun tenker først meg selv, så meg selv og så meg selv igjen

- "Venner"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Det jeg kom på i farten :yes: :

- Sjokolade.

- Mamma.

- iPoder med dårlig batteri.

- Mamma.

- Blondt hår og orange fjes.

- Mamma.

- Gymlærere flest. Hensynsløse menneskene <_<

- Mamma

- Pc-mus med lite batteri, som liker å leve sitt eget liv.

- Mamma.

- Hundeeiere som tror at når deres hund er snill, har de lov til alt.

- Mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg hater slike personer som overser folk de er sjalu på (eller det er teorien min i alle fall). Har ei i klassa som aldri sier noe til meg, og sier hun først noe, så er det klaging på noe hun aldri ville klaget på hadde noen andre gjort det. Og jeg har gjort INGENTING for å fortjene dette. INGENTING! Jeg har faktisk gjort mitt beste for at det skulle fungere, men nå orker jeg ikke mer!

Ta f.eks. en situasjon nå før helga. Vi hadde fått igjen særarbeidet, og det ble spurt litt rundt om hva folk fikk. Jeg spurte henne (hadde også spurt de andre, og gratulert. Mange flotte resultater!). Hun overser meg. Så går vi ut i friminutt, og hun går tydelig (og da mener jeg ikke diskret, men tydelig!) bort til de to andre jentene i klassen og hvisker karakteren sin til dem. "Hm, interessant," tenker jeg, og spør henne vennlig hva hun fikk på særarbeidet, noe hun totalt overser og går for å sparke fotball!

Altså, nå er det ikke slik at jeg på død og liv må vite karakteren hennes, men dette er et eksempel blant mange. Det er rett og slett utrolig irriterende å bli ignorert på den måten!

Bitch.

Beklager, dette innlegget ble både rotete og merkelig, men jeg ble litt revet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Det jeg kom på i farten :yes: :

- Sjokolade.

- Mamma.

- iPoder med dårlig batteri.

- Mamma.

- Blondt hår og orange fjes.

- Mamma.

- Gymlærere flest. Hensynsløse menneskene <_<

- Mamma

- Pc-mus med lite batteri, som liker å leve sitt eget liv.

- Mamma.

- Hundeeiere som tror at når deres hund er snill, har de lov til alt.

- Mamma.

Elsker deg også, fjortisen min :yes: .

Fyyyyyyyy! Jeg stjeler hunden din på NKK Bjerke i år om ikke du oppfører deg pent!

Alternativet er jo å stjele.... :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh! :yes: En vakker tråd! :yes:

* Jenter på byen som ikke SKJØNNER at jeg ikke prøver å sjekke opp typen dems fordiom jeg snakker fotball med de.. Er blomsterpotte ikke min feil at jeg har pupper og liker fotball...

* Busser som bare KJØRER uten å sjekke om det kommer bil bak, for de eier jo veien må skjønne... :yes:

* Planlagt blandingsavl :yes:

* Gutter som står på bussen, mens de sægger.. slik at hvis jeg ser litt til ene siden ser jeg bare en boxerbar rumpe.. gjerne også en rumpesprekk

* Busser med løse deler innvendig.. rist, knas, vibrere, bråååke! <_<

* Fulle gamle menn generelt.. :yes:

* Damer/menn som er gjerne 40+ som ser ut som takras og sutrer over det.. GÅR an å Farge vekk grå hår HJEMME, GÅR an å kjøpe ok, passe klær til en ikke for dyr penge og føle seg bra! ..

* Utlendinger som tror de er guds gave til kvinnen.. (sorry folkens.. er ikke rasist, men de kan ikke "norsk folkeskikk" som oftest..)

* Folk som lar ungene sine LØØPE frem og tilbake på toget gjennom vognen for dyr.. OG begynner å hyle og skrike når de ser en hund der.. (det står TYDELIG alleveier at det er en vogn for dyr for blomsterpotte!)..

* Folk som skjeller andre ut for ingenting fordi DE har stått opp på feil fot den dagen..

* Mensen :rolleyes:

* Folk som ikke innser at det er en grunn til at mennesker liker forskjellige ting!.. At folk ikke er supersære duster bare fordi de ikke liker sauekjøtt og pizza..

Ja.. tror egentlig jeg kunne sittet her i mange, mange, ,mange timer og ramset opp.. :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok å skrive :rolleyes:

¤ Mennesker som tror de kan gi valpen min hva de vil. :yes:

¤ Folk som stopper opp og skal løfte opp valpen min når jeg lufter han (HAN SKAL DRITE) :yes:

¤ Folk som sier at JRT er en rolig rase som ikke trenger masse utfordringer og trening :yes::yes:

¤ Folk som tror de kan allt om hun pga foreldrene hadde det når de var små :yes:

Dette var hunderelatert...

Siden jeg jobber som dørvakt i helgene så kommer det litt om dette også.

¤ De som tror de bedrer sjansen sin for å komme inn hvis de diskuterer lenge nok :rolleyes:

¤ Damer på 35+ som tror det er greit å gripe tak i :yes: siden jeg er vakt. :rolleyes:

¤ Utenlandske mannfolk som tror det er greit å antaste jenter på dansegulvet,siden de tror de er Don jouan :)

¤ polakker son mener de ikke er for fulle til å komme inn siden de bare har drukket 1 liter vodka :rolleyes:

¤ Han som valgte å slåss i natt :rolleyes:

¤ Dørvakter som tror det fortsatt er "lov" å være "hardhendt" (gamle skolen) ;)

Har ikke tid til mere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer med over at folk ikke kan slutte å irritere seg, og heller leve det livet de faktisk har fått fult ut.. Kan faktisk hende at man dauer i morra! (for tenk!)

...Og så irriterer jeg meg over at jeg irriterer meg over det :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh! :yes: En vakker tråd! :yes:

* Jenter på byen som ikke SKJØNNER at jeg ikke prøver å sjekke opp typen dems fordiom jeg snakker fotball med de.. Er blomsterpotte ikke min feil at jeg har pupper og liker fotball...

* Busser som bare KJØRER uten å sjekke om det kommer bil bak, for de eier jo veien må skjønne... :yes:

* Planlagt blandingsavl :yes:

* Gutter som står på bussen, mens de sægger.. slik at hvis jeg ser litt til ene siden ser jeg bare en boxerbar rumpe.. gjerne også en rumpesprekk

* Busser med løse deler innvendig.. rist, knas, vibrere, bråååke! <_<

* Fulle gamle menn generelt.. :yes:

* Damer/menn som er gjerne 40+ som ser ut som takras og sutrer over det.. GÅR an å Farge vekk grå hår HJEMME, GÅR an å kjøpe ok, passe klær til en ikke for dyr penge og føle seg bra! ..

* Utlendinger som tror de er guds gave til kvinnen.. (sorry folkens.. er ikke rasist, men de kan ikke "norsk folkeskikk" som oftest..)

* Folk som lar ungene sine LØØPE frem og tilbake på toget gjennom vognen for dyr.. OG begynner å hyle og skrike når de ser en hund der.. (det står TYDELIG alleveier at det er en vogn for dyr for blomsterpotte!)..

* Folk som skjeller andre ut for ingenting fordi DE har stått opp på feil fot den dagen..

* Mensen :rolleyes:

* Folk som ikke innser at det er en grunn til at mennesker liker forskjellige ting!.. At folk ikke er supersære duster bare fordi de ikke liker sauekjøtt og pizza..

Ja.. tror egentlig jeg kunne sittet her i mange, mange, ,mange timer og ramset opp.. :yes:

SIGNERER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer med over at folk ikke kan slutte å irritere seg, og heller leve det livet de faktisk har fått fult ut.. Kan faktisk hende at man dauer i morra! (for tenk!)

Ikke sant det er irriterende å irritere seg over noe som er irriterende :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke leve livet man har fått fullt ut, selv om man irriterer seg over folk? Lever du livet ditt fullt ut, du som nesten ikke har noe å irritere deg over? :yes:

Edit: Slenge på en smiley så jeg ikke virker så sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå jeg skal begynne å irritere meg over de som får en tråd til å bli helt OT? :yes::yes:

Jeg irriterer meg over at jeg ikke kan finne en meg en ny mobil. At jeg ikke bare kan kjøpe en, og bli fornøyd med den. At jeg er så himla kravstor at ingenting er godt nok, selv om jeg er for dum til å bruke noen high-tech smarttelefon. Men BRA skal den være, det er liksom ikke mobilen det skal stå på! :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke leve livet man har fått fullt ut, selv om man irriterer seg over folk? Lever du livet ditt fullt ut, du som nesten ikke har noe å irritere deg over? :)

Edit: Slenge på en smiley så jeg ikke virker så sur.

Man klarer sikkert leve livet fullt ut selv om man irriterer seg over ting, men jeg er av typen som faktisk blir ganske hissig om jeg blir irritert, noe som fører til at dagen min ikke blir så bra som den kunne vært..! Og det fordi jeg gidder å irritere meg over noe som mest sansynligvis ikke er verdt å irritere seg over :)

Og så har jeg funnet ut av mange av de tingene jeg kan irritere meg over, er ting jeg faktisk kan prestere å gjøre selv til tider.. Det kan faktisk hende at den dusten som ikke setter på blinklyset når han skal svinge egentlig ALLTID blinker, men akkurat i det ene krysset der du står og venter presterer han å glemme det.. Jeg har gjort det sjøl jeg.. flere ganger faktisk.. Og jeg blir like flau hver gang! Jeg har også falt i staver over toro-suppeposene i butikken med handlevogne midt i gangen!

Tenk på det neste gang du irritere deg over noe, og du kanskje har gjort det selv engang i tiden, eller gjort noe lignende :lol:

Nei, nå må jeg ikke være mer OT, da blir Huldra irritert på meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på det neste gang du irritere deg over noe, og du kanskje har gjort det selv engang i tiden, eller gjort noe lignende :lol:

Hvis ikke jeg hadde gjort ting som er irriterende i andres øyne så hadde jeg vært verdensherskerinne. :lol: Men det er tydelig at vi irriterer oss på forskjellige måter, for om jeg blir irritert over noe, så er jeg mest sannysynlig så irritert at jeg rister på hodet og himler med øynene, og så forteller noen jeg kjenner om den idioten jeg møtte i dag. Så er jeg ferdig. Hvis ikke jeg blir VELDIG irritert, men det er sjeldent jeg blir over sånne ting. Jeg ble VELDIG irritert da noen brøyt seg inn i bilen min og stjal gps og mobilen min, såpass at jeg blir irritert når jeg tenker på det nå (og nei, det lå ikke synlig, jakka mi lå oppå). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg takle dette? Ignorere tilbake?

Jeg ville ihvertfall ikke kasta bort energi på ho.

Ikke jeg heller. Det er ingen grunn til å presse seg på mennesker som er teite og som bare gjør deg frustrert. Du går vel på en såpass liten skole at det er unaturlig å unngå henne helt + hennes venner, men bare oppfør deg naturlig. Gidder ikke hun å svare på dine henvendelser, neivel - men det skal ikke hindre deg i å ha det gøy med de andre i klassen, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ihvertfall ikke kasta bort energi på ho.

Ikke jeg heller. Det er ingen grunn til å presse seg på mennesker som er teite og som bare gjør deg frustrert. Du går vel på en såpass liten skole at det er unaturlig å unngå henne helt + hennes venner, men bare oppfør deg naturlig. Gidder ikke hun å svare på dine henvendelser, neivel - men det skal ikke hindre deg i å ha det gøy med de andre i klassen, liksom.

Dere har vel helt rett. Og ja, det er helt umulig å unngå henne helt

Jeg orker ikke prøve lenger. Jeg har gjort mitt beste, men nok er nok. Min beste venninne har merket dette hun også, og er enig i at jeg ikke har gjort noe som har gjort meg fortjent slik oppførsel.

Nå er det jo ikke sikkert denne personen har det så veldig bra, men det frister ærlig talt ikke å hjelpe henne. Og det er jo egentlig ganske synd. Hun må bare lære seg at slik oppfører man seg faktisk ikke mot andre, uansett hvor lite man liker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen ting jeg irriterer meg over jeg også :)

- bilister som er allergiske mot å bruke blinklys

- folk som skifter side på fortautet (når jeg eks går på høyre side inn mot gjerdet, og den som kommer i mot langt der borte går sånn midt på fortautet eller helt ved kanten ut mot veien. For så å bytte så de går innerst på fortautet mot gjerdet de også. Så i praksis så ville vi gått på hverandre. Så må jeg gå ut til venste mot veien, så vi kan passere) QUE PASA?

Det værste er at dette er noe jeg har observert maaaange ganger

- at reklamen på tv ofte får et mye høyere volum enn det programmet man ser på har. Så man må dempe lyden for hver reklamepause

- telefonselgere

- selgere på stander i butikker osv

- alle proaktive selgere

- folk med hund som ikke klarer å se mitt tydlige tegn på at "vi vil ikke hilse vi", de gangene det ikke passer å hilse

- samme som noen nevnte før her; nordmenns køkultur. Eks man står i busskø, og førstemann begynner å gå på. Så står det ofte noen ved siden av førstemann og sniker seg inn rett etterpå. Selv om de nettopp kom bort, og vi andre har stått å ventet på bussen en stund.

Eller i kø på Narvesen, der det ofte sniker seg noen inn før deg. Og man er nødt til å si høyt: " Du jeg tror køen starter DER nede!", og så bruke hele kroppen til å peke og poengtere.

-de som sier: "STAKKKKKKARS!!" fordi hunden min ikke kan få menneskemat og godbiter når vi er på besøk hos andre. Klapper han og synes sååå synd på ham. Som ikke synes det er nødvendig å være "så streng" (disiplin), og som kjøper inn godis til hunden min ennå jeg gjentatte ganger har sagt at han får mat hjemme og ikke skal ha noe. Grrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med mye i denen tråden.

Jeg irriterer meg også over folk som roper ut info som ingen bryr seg om.

Har ei i klassen som gjør dette konstant. Det finnes da bedre måter å få oppmerksomhet enn å rope ut i klasserommet:

"I dag kommer broren min hjem!"

"Jeg gjorde ikke leksene mine i går!"

"Jeg har ikke fått en eneste anmerkning enda!"

Jeg irriterer meg skikkelig over henne, men klarer ikke helt å si: "Ingen bryr seg!"

Synes det hadde vært utrolig frekt, selv om det frister grenseløst. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hytteturer de siste dagene så:

irriterer jeg meg over småbarnsmødre med 4 barn under 10 som etter å ha stått 5min i kø i isbaren begynner når de kommer til kassa å spørre ungene hva de vil ha <_< <_< <_<

Åja, folk som er mer opptatt av å glo enn å kjøre bil (og dermed ikke klare å holde fartsgrensa/slippe folk forbi.) når de kjører på steder man ikke kan kjøre forbi fordi veien er smal og svingete.

Folk som tar seg til rette på reserverte, privat parkeringer, som folk med hytte har betalt for! (Når det står tydelige skilt om privat parkering begge veier)

Folk som legger trillebåret sitt oppå skiltet vårt (hvor vårt trillebår skal ligge.) og hvor vi skal parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...