Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Moss på mandag!


Victoria

Recommended Posts

Heisann!

Vi tenkte et lite treff i Moss på fredag.

Grunnen til at det blir Moss er fordi Lill & Jenny kommer med fergen fra Horten.

Og da er det lettest med Moss ;)

Så da er det bare å slenge seg på! Jo flere jo bedre!

Det blir lek og moro, og litt utstillings trenign :P

Edit: Blir mandag istede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke planlagt enda det heller nei, så det er bare å komme med forslag,

men det er 2 stykker som kommer med fergen, så må ikke være altfor langt unna der.

Nesparken eller noe kanskje?

Min er jo 5mnd, så kommer det et par hunder rett under året, og noen litt eldre tror jeg. Har ikke heeelt oversikt enda :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd, men det komemr sikkert flere muligheter.

De som kommer til nå som jeg vet:

Jenny(kite) + hund

Lill + hund

Nina + 1-2 hunder

Meg + hund

Og siriogdiego og sham??

Det blir bra! Akkuratt samme for meg når vi møtes, hva med rundt 12??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, leste tråden din om Brumlemann nå, så det blir kjempe bra for deg :whistle:

Hadde vært veldig hyggelig å treffes igjen, men jeg har ikke bil på dagtid da sambo er på jobb, så har jeg jo blitt mamma og min lille er nå bare 3.5 mnd så blir så tungvindt med å komme seg til Nesparken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når på mandag er det snakk om? Vi er jo i Horten, så vi kan jo ta turen over. Jeg aner ikke hvor nesparken er, men er det noen vi evnt kunne møtt på ferje kaia og gått sammen med?

Har en aussie på 1 år og en boxer på 13 uker. Evnt foreldrene mine sin blandis på 9 år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når på mandag er det snakk om? Vi er jo i Horten, så vi kan jo ta turen over. Jeg aner ikke hvor nesparken er, men er det noen vi evnt kunne møtt på ferje kaia og gått sammen med?

Har en aussie på 1 år og en boxer på 13 uker. Evnt foreldrene mine sin blandis på 9 år også.

Det hadde bare vært kjempekoslig! jeg skal møte lill og jenny på kaia i moss, så går vi sammen til nesparken så det er barre å henge seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...