Maria Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 I helgen hadde vi besøk av Zira og Silje. Tok noen bilder med mobilen, så de er ikke så veldig bra, men det får funke Hundene hadde det kjempemoro, og de går veldig fint sammen, selv om Chessea er ganske plagsom til tider.. Og de er snart like høye :-o Chessea venter på at Zira skal komme.. "Du SAA de skulle komme snart jo!" 10 minutter senere.. "åh... nå da.. kommer de NÅ?" Nå bagynner jeg å bli ganske lei faktisk... Da tygger jeg bare litt på denne så lenge da... NÅ hører jeg dem! Endelig! Når vi endelig møtes.. Er ikke vi flinke å slappe av sammen? Legg merke til at Chessea har stjålet Silje sin tannbørste.. Snart like store ...! :-o Vi kan til og med dele mat!! Så dro vi på skogtur. Godbiter må alltid være med! SE så søt Zira er med musefletter OG REFLEKSVEST! Fiiine Zira..! Badenymfene er i gang! To portisromper på vei hjem. Men så var vi endelig hjemme igjen. Silje, Zira og Chessea slapper av i senga. Luringene. Og til slutt, en liten Chesseapote..!
WheatenMali Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 søte hundene Men dere kunne sagt fra til meg når dere var på åmotdammen da, jeg bor jo bare 15min. unna!!!
Maria Skrevet 17. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 søte hundene Men dere kunne sagt fra til meg når dere var på åmotdammen da, jeg bor jo bare 15min. unna!!! Ja, vettu. Jeg tenkte på det at vi kunne ha ringt deg. Men det ble ved tanken. Det var klokka 12 på morgenen, så.. Men vi skal huske på det til neste gang!
Kristina Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 søøøøøte Lurer på om lunah blir like bra barbert som zira.
Heidihj Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 Kjempe søte hunder Bildene er veldig bra til å ha blitt tatt med mobil
Lilleulv Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2005 søøøøøte Lurer på om lunah blir like bra barbert som zira. Nemi skal til pers i morgen
Maria Skrevet 18. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2005 Nemi skal til pers i morgen Kuuult Endelig skal Nemi også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar