Gå til innhold
Hundesonen.no

Ellie og Kahlo i stallen

Raksha

Recommended Posts

Vi har fått være med Ellie og eier på hestebesøk i dag, og sånt blir det jo bilder av.

Først et par av "hovedpersonen" selv:

Bestas

3380403864_5f141be332.jpg

3380403142_6c0a608533.jpg

Kahlo har fått øye på en hest:

3379748887_a2fa0419dd.jpg

Livsglede på Riesenvis:

3380566604_1bf3604360.jpg

Vakker liten dame:

3379758289_0436c759be.jpg

Tøffest på avstand i starten:

3379756193_8540113f60.jpg

Men tødde rimelig fort opp:

3379755621_42754d0dcc.jpg

"Kahlo! Vettuhva?!"

3380571392_5908414a3f.jpg

"Jo atte, nå skal du høre:

3379752825_58c07083fd.jpg

*hvisketiske*hestebæsj*hvisketiske*spise*hvisketis

ke*

3380570392_2825f4a117.jpg

"Ææææææææææææsj!"

3379753899_9eaae0fb3c.jpg

Ellie skuer ut over riket sitt:

3380574294_c4571ce244.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)

Hihi Huldra: En Riesen er vel ikke det verste man kan fristes til vel? :icon_redface:

Det vet vel du best?? :):)

Men nei, jeg tror ikke det er så ille. Har lyst på riesen en gang, men kanskje ikke akkurat nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet vel du best?? :icon_redface::)

Men nei, jeg tror ikke det er så ille. Har lyst på riesen en gang, men kanskje ikke akkurat nå. :)

Hihi, for min del så var det ikke dumt i det heletatt å bli frista til et stort sort bartedyr.

Takk for skryt av bildene - Ellie er utrolig nydelig, og akkurat som valper skal være, trygg, nysgjerrig, og rett og slett bare dødssøt!

Er flere bilder i bloggen min forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker liten dame:

3379758289_0436c759be.jpg

Dette bildet har jeg lyst til å ha på veggen :)

Å, så herlige hunder! Ellie må være den peneste welshen jeg har sett, og når jeg ser Kahlo får jeg lyst på riesen.. :) :)

Åh, tusen takk for den komentaren! *glad* :D

Hihi, for min del så var det ikke dumt i det heletatt å bli frista til et stort sort bartedyr.

Takk for skryt av bildene - Ellie er utrolig nydelig, og akkurat som valper skal være, trygg, nysgjerrig, og rett og slett bare dødssøt!

Er flere bilder i bloggen min forøvrig.

Takk igjen for skryt av Ellie og de fine bildene Raksha :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet har jeg lyst til å ha på veggen :)

Takk igjen for skryt av Ellie og de fine bildene Raksha :icon_redface:

Send meg en pm med mailadressa di, så kan jeg maile deg bildet i stort format, så kan du få det skrevet ut. :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, så flott Kahlo har blitt! Hilste på en søster for noen dager siden ( og maaaange andre fra oppdretteren ) De er så herlige disse flotte bartedyrene!

Ellie ja... baaare sukker og stønner her jeg! Hun er bare skikkelig vakker! ( helt til å spise opp :icon_confused: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, så flott Kahlo har blitt! Hilste på en søster for noen dager siden ( og maaaange andre fra oppdretteren ) De er så herlige disse flotte bartedyrene!

Ellie ja... baaare sukker og stønner her jeg! Hun er bare skikkelig vakker! ( helt til å spise opp :icon_confused: )

Takk! :P Åh skulle gjerne hilst på søstra, kan du ikke smugfotografere henne nestegang? (om det var Nelly du hilste på da). Hun svenske er jo rålekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen fine bilder! For det første smelter jeg når jeg ser Bestas. For det andre er jeg usikker på hvor lurt det er at jeg møter Elli, da jeg har en stygg mistanke om at jeg får valpeabstinenser, for det tredje var Kahlo kjempelekker. Nydelige bilder. Ellie er virkelig en vakker jente! Gleder meg til å se henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvilke innstillinger du hadde da du tok disse? Fargene ble så utrolig fine, jeg har alltid problemer med å få så fine farger.. :lol:

Eh, det går litt på feelingen, men siden jeg hadde sterkt solskinn og snø, så hadde jeg lukkertid på over 1000 og blender på 4,5 ca. Tar manuelt og stiller inn etter vinkel og lys.

Takk for skryt av bildene. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...