starlight Skrevet 22. Mars 2009 Rapporter Skrevet 22. Mars 2009 Først noen bilder fra de gamle gruveområdene på Storwartz:
Kristiin Skrevet 22. Mars 2009 Rapporter Skrevet 22. Mars 2009 Fy blomsterpotte, så råflott Vita er blitt!
SoppenCamilla Skrevet 22. Mars 2009 Rapporter Skrevet 22. Mars 2009 Fine hunder! Kule bilder, liker det der Tessa tryner i bakgrunnen mens Vita beiner som f.
starlight Skrevet 22. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2009 * dele opp pga mange bilde* Fjellene mot riksgrensa mot Sverige i bakgrunnen Så noen bilder fra skitur ved gruveområdet ved Kongens:
starlight Skrevet 22. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2009 Fy blomsterpotte, så råflott Vita er blitt! Tusen takk Fine hunder! Kule bilder, liker det der Tessa tryner i bakgrunnen mens Vita beiner som f. Haha, jeg veeet, digger det bildet
SoppenCamilla Skrevet 22. Mars 2009 Rapporter Skrevet 22. Mars 2009 Jagge, der kom det flere bilder! Jeg hadde ikke eeegentlig tenkt til å klage på at det var for få bilder av Vita, og nå trenger jeg ikke det heller! Kjempeflott!
Gry83 Skrevet 22. Mars 2009 Rapporter Skrevet 22. Mars 2009 det er den fineste collie'n jeg noen gang har sett! fy flate så fin hu var! nydelige begge 2 selvfølgelig,men jeg er ekstra svak for collie.
starlight Skrevet 22. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2009 Jagge, der kom det flere bilder! Jeg hadde ikke eeegentlig tenkt til å klage på at det var for få bilder av Vita, og nå trenger jeg ikke det heller! Kjempeflott! hihi, Vita sier at hun gjerne vil bli etterlyst det er den fineste collie'n jeg noen gang har sett! fy flate så fin hu var! nydelige begge 2 selvfølgelig,men jeg er ekstra svak for collie. Tusen takk Jeg er så klart helt enig Fine hunder, fine bilder! Også Røros da Takk Røros er jo bare paradis på jord.. Veldig fine bilder av flotte hunder Takk takk
Guest Dratini Skrevet 23. Mars 2009 Rapporter Skrevet 23. Mars 2009 Så flotte bilder (selv om jeg synes at viddene rundt Storwartz, Kongens- og Olavsgruva er enda penere om høsten, pga landskapet "brenner i farger" Og hundene på bildene vises jo mye bedre i vinterlandskapet).
starlight Skrevet 23. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2009 Du har sykt fine hunder. Tusen, tusen takk Så flotte bilder (selv om jeg synes at viddene rundt Storwartz, Kongens- og Olavsgruva er enda penere om høsten, pga landskapet "brenner i farger" Og hundene på bildene vises jo mye bedre i vinterlandskapet). Takk Landskapet er jo kjempefint der oppe, året rundt.. Men det blir jo litt kjedelig med snø i alle retninger, hehe. Men spesielle områder da, finner ikke slikt over alt:)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar