Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjendiser med "din" rase


Lola Pagola

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar
Britt Elisabeth Haagensli hadde i alle fall berner (sønn av min Kendo), "Tony Sopranos" hadde berner og "Monica" i Friends, fotballtrener Stig Inge Bjørneby (tror det er det han heter) har berner :rolleyes: ...

Haagenslig og Soprano visste jeg ikke, men "Monica" demret når du sa det. Og Bjørneby husker jeg var påmeldt en spesial et år, og "alle" ventet spent på at han skulle inn i ringen med vilter bernervalp. Men så dukket ikke ekvipasjen opp. Det var skuff, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alan Langer

Dedee Pfeiffer

Shirley McClaine

Han øverste var rugbyspiller ellerno, de to andre skuespillere, og alle hadde boxere.

Erik "Panzer" Hagen har bullmastiff, sto en artikkel om ham i Aftenposten i dag fordi stakkarn ikke finner hunden og mistenker tyveri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a018.gif Ingen kjendiser med Hovawart (heldigvis!)

Mulig det, men det er jo en hoffe som ER kjendis selv da! :lol:Link.

Jeg vet ikke om noen kjendiser med springer, men det er like greit. En kjapp google viste meg at Petter Nome har springer.

Cairn terrier vet jeg om noen kjendiser som skal FÅ, men som ikke har pr dags dato. Det beste er jo at de skal få fra "min" oppdretter! :) Og goshamej som jeg gleder meg til det kommer ut, har gått og visst det ALT for lenge nå! :whistle:

Her er forresten en side om celebrity canines.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson
Ikke min rase, men hun værdamen (Siri Kalvig?) stilte labrador på Orre i fjor :lol:

Den gikk mye i passgang, men hun gikk selv med den da :whistle:

Stemmer det! Hadde jeg helt glemt. Så den så vidt på en episode av den dansekonkurrasen som gikk i høst og mener den muligens er brun?

Ellers tror jeg det er en av Olsentvillingene som har en brun labrador. Og jeg husker fra et gammelt finsk kjæledyrblad at en finsk hockeyspiller hadde en svart. Mener også å huske at Bill Clinton hadde labbis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ser på tv2 om morgenen morgensendeingene så hender det at han Per Ståle (ett eller annet) har med seg en japaner i studio. Det er visst datteren sin hund men han har den ofte med seg.

Det er den eneste jeg vet om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det finnes noe kjendiser som har toller, men det er vel egentlig like greit.

(Går forresten en reklame for Agria på svensk tv med en toller. )

Gunvor Hals som var hallodame før i tiden har toller.

EDIT: Camilla som reklamerer for kosttilskudd på TV2 var venninna vår til Fibi (eller var det solo) fløy på Amor som altså er Camillas toller. Hun er med på reklamen for det samme kostillskuddet i noen blader. Vil ikke kalle henne for kjendis, akkurat. Men hun bor på Abildsø, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Æhem- Petter Stordalen har bikkja til "oppfriskning" av lydighet ca. en gang hver fjortende dag - eller var det hver uke.. Da kommer det en kar hjem til han og trener hunden, sånn at den skal fortsette å være så fin som den er.. :) noen som har det...

Vibeke Klemetsen sin samboer har blanding av Rhodesian Ridgeback og Boerboel væfall - nærmeste jeg kommer... OG den der episoden med hundehviskeren da.... Pattil LaBelle var det ja.. mulig hu burde snakka litt med trener'n til Stordalen kanskje... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dere hekke Christina (med vanskelig etternevn) og han spyd andreas thorkildsen har vist en mops ved navn Bobby :lol:

Bikkja til Andreas Thorkildsen er faktisk en ganske kul og fin Mops.

Det er en av få eksemplarer av rasen jeg har møtt på tur i skauen.. (Runden rundt Sognsvann i vinter..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond Holter (Dream Police, WIG WAM + +) har ei tispe. Lurer på om ho er fra Heierås. :lol:

Det stemmer det, hunden er fra Heierås sitt A-kull.

Edit: tervueren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...