Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjendiser med "din" rase


Lola Pagola

Recommended Posts

Han har betalt veldig masse penger for en veldig bra ferdigtrent hund. Hunden er en av de flotteste jeg vet om. Hva Petter Stordalen gjør med den, det aner jeg ikke, men jeg så ett tv-innslag engang hvor han og Qross løp på hver sin tredemølle(!) men jeg regner med at de trener litt utenfor treningsstudioet også ;)

Bestevenninnen min bor ikke så langt fra Stordalen og hun treffer stadig vekk han og hunden på tur. Stordalen jogger eller sykler og hunden løper løs og han har 100% kontroll. ;)

Kjente puddeleiere er det mange av, her er noen:

Aaron Spelling, Betty White, Elizabeth Taylor, Barbara Streisand, Cary Grant, Winston Churchill, Bob Hope, Ingmar Bergman, Patrick Swayze, Jennie Garth, Ivana Trump, Jane Goodall, Marilyn Monroe, Katherine Hepburn, Joan Crawford, Marie Antoinette og Walt Disney for å nevne noen få

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar
Vet ingen som har Foxterriere heller! ;)

Har du aldri hørt om Tintins Milou, du da? ;)

Måtte google litt, for fox terrieren er jo en sånn klassiker at det må ha vært noen berømte eiere også, tenker jeg - og det var det - Umberto Nobile og selveste Charles Darwin, bare sjekk Wikipedia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en del som hadde cavalier, flere enn de som er skrevet.

- Amanda Byrnes

- Teri Hatcher

- Jerry O'Connell

- Brittany Murphy

- Courtney Cox og mannen David har ett par

- Diane Sawyer

- Jennifer Love Hewitt

- Clare Danes

- Liv Tyler

- Ronald Reagan

-Brad Paisley

- Tracey Ullman

Fant at det er 160 registrerte amerikanske kjendiser som har golden retrievere, tar med noen få :)

- Pamela Anderson

- jackie chan

- Aaron Carter

- Joe Cocker

- Tom Cruise

- Kristin davis

- John goodman

- Ricky Martin

- Mary Taylor Moore

- Jerry Seinfeld

- nicolette sheridan

- martha stewart

- Oprah Winfrey

-Reene Zellweger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du aldri hørt om Tintins Milou, du da? :)

Måtte google litt, for fox terrieren er jo en sånn klassiker at det må ha vært noen berømte eiere også, tenker jeg - og det var det - Umberto Nobile og selveste Charles Darwin, bare sjekk Wikipedia!

Jøss! Det var ikke dårlig det! Og som du så riktig sier: en slik klassiker bør jo ha berømte eiere, skulle bare mangle! :o

Joda, selvsagt har jeg hørt om Tintins Milou, men jeg husket det rett og slett ikke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagfinn Lyngbø :) Og han er fra BEEERGEN!

Trodde det var Border Collie han hadde jeg? Det er jo det han har sagt på showene jeg har sett...  :)

Alle de andre eierene av cavs har allerede vært førut, ikke at jeg ikke visste det da :o   

Jeg vet at karakteren "Charlotte" ifra "Sex in the City" har en cavalier i filmen, "Queen Elizabeth", ei smellfeit tispe  <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han som har ledet det der oppfinnerprogrammet?

Nope... det er Terje Sponheim :)

Trodde det var Border Collie han hadde jeg? Det er jo det han har sagt på showene jeg har sett...  :)

Alle de andre eierene av cavs har allerede vært førut, ikke at jeg ikke visste det da :P   

Jeg vet at karakteren "Charlotte" ifra "Sex in the City" har en cavalier i filmen, "Queen Elizabeth", ei smellfeit tispe  <_<

Du vet... Daffer'n vet vel ikke helt forskjell på BC og Aussie. Bare å kikke på kennelen hunden hans kommer fra, så står det svar på hvitt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rottweiler

Cheryl Miller - Basketball stjerne

Ken Griffey, Jr - Basketball stjerne

Malcolm-Jamal Warner - Skuespiller

Alicia Silverstone - Skuespiller / Blanding mellom Rottweiler og pitbull.. Sikkert en herlig blanding :)

Dedee Pfeiffer - Skuespiller

Joss Stone - Musiker

Som nevnt før i tråden

Will Smith

2AcDff92238E9DBb__gallery.png

Kanskje ikke så kjente for noen her men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas Diesen har hatt berner. Rolf Wesenlund hadde grosser schweizer sennenhund.

Britt Elisabeth Haagensli hadde i alle fall berner (sønn av min Kendo), "Tony Sopranos" hadde berner og "Monica" i Friends, fotballtrener Stig Inge Bjørneby (tror det er det han heter) har berner :rolleyes: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste med JRT som jeg vet om er Frasier og The Mask :)

Her kommer det flere :)

Kenny Stamatopolus-Tromsø fk.

Hilde Wøhnig Joakimsen-tvkjendis & journalist.

Mariah Carey

Bette Midler

Prince Charles

Paul McCartney

Serena williams

Goldie Hawn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pomeranian fant jeg bare en av på den lista, og det var Fran Drescher, men vet at Dronning Charlotte av England som tok de med seg fra Tyskland til England på 1700-tallet. Dronning Victoria (Charlotte's barnebarn) hadde også pommer, og hun var den første med den mindre typen (way back when veide en pom 9-14kg), som er den vi har i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...