Gå til innhold
Hundesonen.no

Leah til Scarlet og Amigo til Jaktlykke Begge BIG 1


Scarlet

Recommended Posts

Kritikken til "Leah" :D Dommer var Terje Lindstrøm :P

8 måneder velutviklet. Meget godt tiltalende feminint velskåret hode, utmerket hals og overlinje. Velutviklet - trenger mer fasthet i fronten. Meget god pelskvalitet. Beveger seg meget godt. Vel fremvist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike deg for noen seiersglis det var av meg der da :D .

Her er kritikken til Amigo. Dommer Jostein Halvorsen.

"7 måneder gammel, maskulin av utmerket type og størrelse. Hodet er velskåret med vakre øyne. Meget bra hals og skulder. God kroppslengde. En herlig vinklet bakpart gjør at den beveger seg effektivt. Flott pelsgrunnag. En utmerket respresentant for rasen".

Jeg er megafornøyd jeg - og det viser vel på bildet også tenker jeg :oops: .

Kjempekjekt å treffe dere jentene fra Sonen - og vi kommer helt sikkert til å møtes igjen! Og til Silje og Gunn - jeg tar med meg 8 føtter til Stord (nå kan de andre lure, hihi!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike deg for noen seiersglis det var av meg der da :P .

Her er kritikken til Amigo. Dommer Jostein Halvorsen.

"7 måneder gammel, maskulin av utmerket type og størrelse. Hodet er velskåret med vakre øyne. Meget bra hals og skulder. God kroppslengde. En herlig vinklet bakpart gjør at den beveger seg effektivt. Flott pelsgrunnag. En utmerket respresentant for rasen".

Jeg er megafornøyd jeg - og det viser vel på bildet også tenker jeg :oops: .

Kjempekjekt å treffe dere jentene fra Sonen - og vi kommer helt sikkert til å møtes igjen! Og til Silje og Gunn - jeg tar med meg 8 føtter til Stord (nå kan de andre lure, hihi!)

Gleder meg til Silje kommer hjem fra Stord med de åtte føttene :D Da får vi fire føtter både hun og jeg :P

Her er et bilde til av deg og Amigo :P

Amigo4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Er hun bare 8mnd?? :-o Trodde hun var 3-4år før jeg leste kritikken!!! hun stod så pent og hadde en skikkelig kraftig og flott pels :P

Takk :D Hun har faktisk ganske god pels, og jeg gleder meg virkelig til å stille henne som junior i Ølen :P Hun blir 8 måneder den 24. oktober :P Det er jo ekstra kos når det er eget oppdrett, der jeg selv har valgt ut både hvilken hanhund jeg skulle bruke + at jeg faktisk plukket ut den riktige tispa i kullet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...