Gå til innhold
Hundesonen.no

Kongsvinger, Odal, Nes?


Recommended Posts

Hehe, ok ok, jeg blir vel med jeg også da.. *flirer av foretagsomme Sopper"

Hvor bor du da Frøken GD? Soppen og jeg bor sentralt i jordens navle - Årnes.. *S*

Armagnac; Nes er 5-6 mil nord for Oslo, Odal og Kongsvinger enda lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, men da er det ikke så langt :D pendler fra oppland til sør for Oslo HVER helg, så da skal dere ikke se bort fra at jeg og valpis dukker opp en tur :D har gps nå, så skal alltids finne fram :D:D

når tenkte dere da?? passer best for meg midt i uka en gang, etter jobb;)

ellers er jeg i østfold i helgene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi folk fra Årnes her og, ikke verst. Gikk på NES vgs en gang i tida jeg hehe. Bor på Disenå..litt bortenfor seterstua. Har vært på årnes å shoppa litt i dag faktisk..er jo bare 10-15 min.

Noen som vet om bra treffsted da, iallefall greit om det skal slippes hunder...inngjerdet område, eller litt avsides..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg kan jo sikkert ta en tur jeg og da. Så lenge jeg har fri å alt det der ;)

Er da ikke så langt fra Nybygda ;)

Som du sa en time fra Hamar?? eller??? Da kan jeg til nød slenge meg med altså

;)

Jeg og Ylbert da.... Ultra må nok pent være hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg kan jo sikkert ta en tur jeg og da. Så lenge jeg har fri å alt det der ;)

Er da ikke så langt fra Nybygda ;)

Som du sa en time fra Hamar?? eller??? Da kan jeg til nød slenge meg med altså

;)

Jeg og Ylbert da.... Ultra må nok pent være hjemme :)

ja det hadde jo bare vært kult om du blei med da:) fint for alle små valpiser det ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt problemer med internett tilkobling i det siste, men er nå tilbake for fullt. Som sagt er ettermiddager best da slipper jeg og ha med sønnen min på ett år som ikke syns slikt er så morsomt;)

Var det flere på Disenå her? Jeg bor også der:)

Hvilken ukedag passer best for dere andre da? Så finner vi en dag det passer for flest og sted blir vi enige om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Gøy :-) Hvor i akershus holder du til hen? Er "en smule" gravid om dagen, så er aller mest ute etter korte turer/ lek :ahappy:

I dag har vi tenkt oss til en litt øde strand, regner med den er folketom i dette "fine været" :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...