Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mange soniser har du møtt i virkeligheten ?


Gjest

Recommended Posts

Har jeg møtt begge to, trodde sannelig det var bare en mann tilstede? Men da må jeg huske feil, gitt.. :D Nei, isj, når du sier det, så kommenterte jeg vel velvilligheten til Lars i forhold til bildetaking? Har han også nick her? :D Går helt i surr med disse typene deres - skulle nesten tro dere byttet litt på her og der, siden jeg er så forvirret! :D Og for å ha det på den sikre siden: jeg møtte Kotox også, eller? :D

Ehm altså neeeei.... *blunke forvirret* Jeg TROR ikke du møtte Kotox på Hamar. Han var bare med på søndag og da stresset han veldig rundt med Falco og ellers så stresset jeg også rundt litt i panikkørska den dagen. Var vel bare lørdagen vi snakket med deg?

:D Nå ble jeg jammen usikker her. Men LARS var der iallefall... Men kunne dette være akkurat når Kotox var på dass kanskje??

CARMA! *rope på, her må hu hjelpe oss* :D

Lars var med både lør og søn, var han ikke?

Spørsmålet er vel kanskje da: Hadde denne mannen hår eller ikke! :D

Jeg tror ikke jeg tør å lage sånn liste jeg... Jeg er så ekstremt dårlig til å koble person med nick... :D Husker jo en del av de jeg har møtt, men som regel må noen (les: Marit) fortelle meg hvem de er på doggis etter at jeg har snakket med folk og ikke alltid jeg kobler da heller... Må gjerne inn litt info om type hund og sånn også.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 222
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine
Hmm.. Kan ikke komme på flere jeg..

:D

Har nok møtt flere enn hva lista mi tilsier, men jeg er glemsk, og det er vanskelig når det kommer til nick..

labbis

Kristina

SD

buhundjenta

KjerstiS

wesminster

Pippin&Symra

Tine Therese(husker ikke nick)

Marianne&Rikke

Saras dyreverden

Huldra

Monab88

HHC

Gullen

Lill

Anette

Caroline

Silje

IW

2ne

Soppen

WheatenMali

turbogutten

Karine

Line

Loke

Monica

HHC

vipsen

Espen

PIP

LiLi

Cavalita

LinKr

Betty

Tore

Monika!

Hundeheidi

MrsPowers

KristinL

LouDan

Tone S

Toller

Flash

Henriette

softis

Sille

hanne-pia

cocker-eier

Bonitapia

Maja&Twinki

sweet happi molly

Toya

SoppenCamilla

Tone S

Miriam

Line

Inu

labbiseier

Har sett mange som jeg ikke har turt å si hei til også da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm altså neeeei.... *blunke forvirret* Jeg TROR ikke du møtte Kotox på Hamar. Han var bare med på søndag og da stresset han veldig rundt med Falco og ellers så stresset jeg også rundt litt i panikkørska den dagen. Var vel bare lørdagen vi snakket med deg?

Lars var med både lør og søn, var han ikke?

Spørsmålet er vel kanskje da: Hadde denne mannen hår eller ikke! :D

Jeg tror ikke jeg tør å lage sånn liste jeg... Jeg er så ekstremt dårlig til å koble person med nick... :D Husker jo en del av de jeg har møtt, men som regel må noen (les: Marit) fortelle meg hvem de er på doggis etter at jeg har snakket med folk og ikke alltid jeg kobler da heller... Må gjerne inn litt info om type hund og sånn også.... :rolleyes:

:D Jeg vet faktisk ikke! :D Og jeg pleier alltid å legge merke til håret, så da tyder det kanskje på at han ikke hadde hår?? :D Det er liksom sånn jeg beskriver folk: "han/hun med sånn og sånn hår". Men på den andre siden så legger jeg enda mer merke til hunder, og det jeg husker var at vedkommende mann holdt Falco. Mulig det var Lars som gjorde det, men det vet jeg ikke. Og er du forresten sikker på at vi ikke snakket sammen både lørdag og søndag? Den første gangen møttes vi ved det "hundeslagsmålet" hvor bikkjene mine godkjente teppet du hadde kjøpt, og den andre gangen møttes vi nesten ved inngangen, da var Falco og Buffy med. Jeg fikk jo se at Buffy var avrøytet..Så begynte hundene mine å leke, og jeg kommenterte noe om at man skulle tro de var slitne nå - var ikke det søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Jeg vet faktisk ikke! :D Og jeg pleier alltid å legge merke til håret, så da tyder det kanskje på at han ikke hadde hår?? :D Det er liksom sånn jeg beskriver folk: "han/hun med sånn og sånn hår". Men på den andre siden så legger jeg enda mer merke til hunder, og det jeg husker var at vedkommende mann holdt Falco. Mulig det var Lars som gjorde det, men det vet jeg ikke. Og er du forresten sikker på at vi ikke snakket sammen både lørdag og søndag? Den første gangen møttes vi ved det "hundeslagsmålet" hvor bikkjene mine godkjente teppet du hadde kjøpt, og den andre gangen møttes vi nesten ved inngangen, da var Falco og Buffy med. Jeg fikk jo se at Buffy var avrøytet..Så begynte hundene mine å leke, og jeg kommenterte noe om at man skulle tro de var slitne nå - var ikke det søndag?

Ah... ja, du har rett! Vi møttes begge dagene. Buffy var jo heller ikke med på lørdagen. Om Falco var med så var han iallefall ikke langt unna... Men om du faktisk møtte han? Hmmmm.... Kotooooox!! *rope videre på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knis* den listen er ikke så lang, for jeg er ufattelig fårlig til å gå bort til folk og hilse på. I allefall folk med andre raser... når jeg er på utstilling/stevner er jeg som oftest der det er flest belgere :D

Doggiser jeg kommer på i farten jeg har møtt real life (snike litt på listen til 2ne samtidig):

Eliandrea (vi sees jo nesten hver fredag på trening)

*Kremt* :D Skal bli litt flinkere.

Og du er ikke den eneste som ikke kan gå bort til folk, skummelummelt er det :D

Jeg er gammel og har dårlig hukommelse jeg? :D

Du kan plusse på en til :D Men kanskje like greit du har fortrengt det, for jeg er ikke akkurat på mitt mest sjarmerende på utstillinger.. Nerver nerver nerver :rolleyes:

Min liste blir vel kanskje nesten den korteste:

Roma

Stine&Ace

Toya

BelgerPia

2ne (!)

Miriam (vel det var mer Luno som hilste, han hoppet opp og jeg var i stressemodus)

Mikane

ChetayaCollie (men tror hun bare har postet en eller to ganger, så vet ikke om det helt teller :D )

Og tror kanskje det er det, som sagt ikke ubersosial på utstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan plusse på en til :D Men kanskje like greit du har fortrengt det, for jeg er ikke akkurat på mitt mest sjarmerende på utstillinger.. Nerver nerver nerver :rolleyes:

Men du er jo belgerfolk, og belgerfolk er jo ikke doggisfolk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Jeg er gammel og har dårlig hukommelse jeg? :D

Var iallefall på Hundesportens helg i Granåsen i 06 ellernoe, så det begynner å bli lenge siden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå hadde jeg ramset opp en hel del, også klikket IE :D Får begynne på nytt.

Men Tatijana og Emma - *kremt*

Her kommer de jeg har møtt (flesteparten hvertfall)

IW

Anette

Vipsen

Huldra

-Ingvild-

Buhundjenta

Cavalita

Labbis

Lill

Marthe

Tine Therese

Ida

WheatenMali

Caroline

Nirm

Kristina

Soppen

Pippin&Symra m/datter (sarasdyreverden?)

Blondiemamma

Miriam

Hundeheidi

Emma

Charleen

M.J

Marianne&Rikke

LeneG

KjerstiS (?!)

Turbogutten

Henriette m/Emma

LinniogAmy

Eva-Kihla

Tatijana

Birte

goJJo

Tine og Kip

Helene m/tekla

Maren

Christine

Tror det muligens var alle (+ noen som kun er medlemmer men ikke er aktive)

Edit: ført på to til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter bare på at folk skal nevne navnet mitt jeg : men har jo møtt ett par:

Vilde og Aysha

Marianne

Maren

Tinka tequlia

Maria med Chessea

Pluss alle jeg har sett på Bjerke og som jeg var på hundeleir med og de få jeg har møtt på treff :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter bare på at folk skal nevne navnet mitt jeg : men har jo møtt ett par:

Vilde og Aysha

Marianne

Maren

Tinka tequlia

Maria med Chessea

Pluss alle jeg har sett på Bjerke og som jeg var på hundeleir med og de få jeg har møtt på treff :D

meg??

*graver langt inn i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå hadde jeg ramset opp en hel del, også klikket IE :D Får begynne på nytt.

Men Tatijana og Emma - *kremt*

Her kommer de jeg har møtt (flesteparten hvertfall)

IW

Anette

Vipsen

Huldra

-Ingvild-

Buhundjenta

Cavalita

Labbis

Lill

Marthe

Tine Therese

Ida

WheatenMali

Caroline

Nirm

Kristina

Soppen

Pippin&Symra m/datter (sarasdyreverden?)

Blondiemamma

Miriam

Hundeheidi

Emma

Charleen

M.J

Marianne&Rikke

LeneG

KjerstiS (?!)

Turbogutten

Henriette m/Emma

LinniogAmy

Eva-Kihla

Tatijana

Birte

goJJo

Tine og Kip

Helene m/tekla

Maren

Christine

Tror det muligens var alle (+ noen som kun er medlemmer men ikke er aktive)

Edit: ført på to til

Og ja, selvfølgelig var det deg, jeg visste det var en til jeg hadde glemt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfht. Jeg prøvde å få Yodelmannen til å registrere seg som Yodelmannen, jeg... Men neeeida. Han skulle ha et helt anonymt nick han <_<

hehehe... men nå er ikke han min så fryktelig aktiv her da.. Han er jo supersnill og er med meg på doggistreff, på utstillinger og på turer. Men hans hundeinteresse strekker seg vel egentlig mest til kos og hygge med det lille bartedyret.. Han er oppvokst med katter, og synes det er så koselig å gå rundt å bære på dyret. .Må minne han på at hun faktisk har 4 ben innimellom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prøvde ikke hardt nok! :D

Og ØY - Anette!

Uff, dette kommer til å gå rett vest, men shit au:

PsychoLynx

IW

Fenrisgutten

Dratini

Monab88

Gullen

cocker-eier

Gry

MortenE

Cavalita

MartineH

labbis

KjerstiS

Ingvild

Christine

Buhundjenta

Carma

Kotox (typen til Carma tror jeg jeg møtte på NKK Hamar??)

Emma

Anette

Caroline

HCC

Belle (snakket med på tlf)

Storm&Meg

Susi&Nica

JarosHund

MrsPowers

LinKr

ToneS

Julenissen

Inu

Blondiemamma

Monica

MonicaT

Calina

LivB (eller en annen "puddel-dame", unnskyld at jeg blander, men vi har i alle fall vært på agilitykurs sammen i Selbu)

Fanny

Happyface

Lise og Bajas

Mini

SD

Jeg kan umulig ha glemt noen nå.. :D

*host*

Sorry. :D

Kom på at jeg har glemt TineTherese og Marianne&Rikke, og Ingvild tror jeg heller ikke jeg tok med.

og meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...