Gå til innhold
Hundesonen.no

Ballongdans


AnnikenK

Recommended Posts

Guttebarnet har vært i bursdag i dag og fikk med seg masse ballonger hjem. Sånt er veldig moro syns Stitch. Han prøver å ta ballongene forsiktig så de ikke skal sprekke, med det er ikke litt når man blir for ivrig :rolleyes:

Prøve å ta forsiktig.

002.jpg

Wheeee :)

023.jpg

025.jpg

031.jpg

Det sprakk enda en :rolleyes:

030.jpg

032.jpg

...og en til.

039.jpg

Men det er fremdeles gøy :)

038.jpg

Det begynner å minke.

041.jpg

046.jpg

054.jpg

...og der var moroa over for denne gang :closedeyes:

047.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Det er gutten som kan underholde seg selv det, søteste lille :)

Men da slipper du jo å ta MH på ham, i hvert fall!

Nå er ikke det tvang å gå MH, men det er jo ikke BARE skudd-delen av den som er interessant da, så jeg håper jo at de vil gå en allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er skuddet det snakkes mest om :whistle:

hehe - Ja, det ser ut til at den gjengse oppfatningen av en bra hund begrenser seg til hvorvidt den er skuddfast eller ikke. Det er allikevel flere momenter som er interessante å få med seg. Sånn omtrent alle momentene, egentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tar du ballonger fra barnet ditt og gir til hunden? :D

Ja, nå er guttebarnet 14 år og til mitt forsvar kan jeg jo si at han ga Stitch ballongene selv :D

*ler* Det er gutten som kan underholde seg selv det, søteste lille :whistle:

Han er ganske selvopptrekkende, ja :rolleyes:

Nå er ikke det tvang å gå MH, men det er jo ikke BARE skudd-delen av den som er interessant da, så jeg håper jo at de vil gå en allikevel :)

Hvor gamle pleier de å være når de går MH? Jeg føler at han ikke er helt klar for det nå nemlig :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - Ja, det ser ut til at den gjengse oppfatningen av en bra hund begrenser seg til hvorvidt den er skuddfast eller ikke. Det er allikevel flere momenter som er interessante å få med seg. Sånn omtrent alle momentene, egentlig. :)

Ja, skarru værra så pirkete, så...

:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme gutten det.

Hadde en hund tidligere jeg som elsket ballonger, hun og guttebarnet kastet ballonger til hverandre, bikkja med snuta og han med henda, det hendte de sprakk en del ganger ja, når man blei så ivrig at tenna kom istedenfor snuta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ganske selvopptrekkende, ja :rolleyes:

Det er vel ganske normalt for unge belgergutter, vil jeg tro :) Og spør du meg, så er vel det en av få positive egenskaper han neppe har arvet fra mora, for hun er ikke spesielt fantasifull når det kommer til dette med å underholde seg selv *flir*

Hvor gamle pleier de å være når de går MH? Jeg føler at han ikke er helt klar for det nå nemlig :closedeyes:

Man vil vel helst at de skal være rundt 15-16 mnd, men det er ikke noe i veien for å gå det senere heller :D Men om det er noe du vil gjøre med han *håpe* så bør du kanskje undersøke og bestille plass snart :D

Ja, skarru værra så pirkete, så...

:whistle:

hehe - Skal det vettu :D Vi har jo en heller interessant (med en anelse sarkastisk undertone) diskusjon i raseklubben "for tiden", hvorvidt det er nødvendig å teste disse dyrene. Det ser ut til på begge sider av den diskusjonen, at det er bare skudd man tester/beskriver, og at det er det eneste viktige - gjerne med antydning til at det er en direkte sammenheng mellom dette momentet og hvor bra hunden er (skuddfast = bra mentalitet, skuddberørt/redd = dårlig mentalitet). En skulle kanskje ønske at det var så enkelt, men som så mye annet med hund, så er det jo ikke det.. Og da får man en vane med å pirke litt, kanskje *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - Skal det vettu :whistle: Vi har jo en heller interessant (med en anelse sarkastisk undertone) diskusjon i raseklubben "for tiden", hvorvidt det er nødvendig å teste disse dyrene. Det ser ut til på begge sider av den diskusjonen, at det er bare skudd man tester/beskriver, og at det er det eneste viktige - gjerne med antydning til at det er en direkte sammenheng mellom dette momentet og hvor bra hunden er (skuddfast = bra mentalitet, skuddberørt/redd = dårlig mentalitet). En skulle kanskje ønske at det var så enkelt, men som så mye annet med hund, så er det jo ikke det.. Og da får man en vane med å pirke litt, kanskje *ler*

Det er da mye bedre å overforenkle og male med bred pensel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...