dsg Skrevet 11. Mars 2009 Rapporter Skrevet 11. Mars 2009 Hei alle sammen.Jeg heter Dag sindre og kommer fra Fredrikstad,hvor jeg bor med min forlovede og 3 barn.Får oss en Jack Russel fredag 20.03.09,og gleder oss masse Jeg har hatt en del hunder tidligere,men bare store gutter som Cane corso,Rottweiler og Schæfer. Så det skal bli gøy å ha en liten hund med stor motor
Nowisclee Skrevet 11. Mars 2009 Rapporter Skrevet 11. Mars 2009 Velkommen, velkommen! Må lage tråd i Din Hund-forumet etterhvert da, så vi får se bilder av den lille?
tulip Skrevet 11. Mars 2009 Rapporter Skrevet 11. Mars 2009 Hei og velkommen! Ikke la deg skremme av oss gale kvinnfolk, vi trenger menn til å få oss ned på landejorda innimellom
Yodel Skrevet 11. Mars 2009 Rapporter Skrevet 11. Mars 2009 Velkommen, velkommen Jeg har da en samboer ved navn Dag, en sønn ved navn Sindre, har en eks med JRT, og en hund fra Fredrikstad Er det nok likhetstrekk da eller?
SaraS Skrevet 11. Mars 2009 Rapporter Skrevet 11. Mars 2009 Hei og VELKOMMEN! Fin rase du skal få deg
armagnac Skrevet 11. Mars 2009 Rapporter Skrevet 11. Mars 2009 Heisann:) velkommen til forumet;) bor ikke så langt unna meg du, Skiptvet så du får ta med deg hund og famile på treff etterhvert
TonjeRA Skrevet 11. Mars 2009 Rapporter Skrevet 11. Mars 2009 Velkommen inn i galskapen... og som Armagnac sier; du får ta med deg familien og hunden og bli med på hundetreff etterhvert...
dsg Skrevet 11. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2009 Velkommen, velkommen Jeg har da en samboer ved navn Dag, en sønn ved navn Sindre, har en eks med JRT, og en hund fra Fredrikstad Er det nok likhetstrekk da eller? Da begynner det å ligne noe
dsg Skrevet 11. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2009 Hadde vært gøy å fått til et møte når den blir litt større
SiriogDiego Skrevet 2. April 2009 Rapporter Skrevet 2. April 2009 Hei hei. Velkommen. Jeg bor i Sarpsborg og har en JRT på litt over 4 mnd. Du får gjøre som armagnac sier å bli med på treff etterhvert Morsomt med flere JRT!
dsg Skrevet 2. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2009 Hei hei. Velkommen. Jeg bor i Sarpsborg og har en JRT på litt over 4 mnd. Du får gjøre som armagnac sier å bli med på treff etterhvert Morsomt med flere JRT! Det kunne vært gøy å sett menneskene bak kallenavna JRT er en flott hund,men også den mest egne hunden jeg har hatt
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar