LiLi Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2005 Noen som vil ha et hundetreff i trøndelag da tro? Jeg tenker ikke sånn fast altså, men bare ett litt sånn stort sonetreff en gang det passer. I trheim f.eks..
Monika! Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2005 Ja! det hadde vært gøy! Ganske mange som bor rundt trondheim og omegn her nå. Tror den lille kroppen her hadde hatt godt av litt sosialisering
MarieR Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2005 vi har jo hundetreff, men det er jo litt langt unna for dere da jeg er med på et sonen-treff i tr.heim jeg ja! wesminster (ingvild) og tinka blir også helt sikkert med, bare tinka blir ferdig med løpetida.. www.sosialhund.tk for dere som vil se det stedet hvor vi har treffene, kunne jo passet da..
Monika! Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2005 hvor er nærmeste togstasjon der da? er så elendig på kart og å finne frem veien. :oops:
MarieR Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2005 togstasjonen er 100 meter unna treff-stedet vårt den heter rotvoll, visst jeg ikke tar helt feil..eller leangen...ehh. :? trur nok det er rotvoll. med en gang du går av toget, ser du en svær bygning, statoil-bygget, der pleier vi og møtes på hundetreffene til ingvild
Monika! Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2005 ok, så på kartet, og stasjonen heter rotvoll ja. ganske nært stasjonen da så det er jo bra.
Polyanna Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2005 Hm, det hørtes spennende ut. Men hvis vi skal komme, tror jeg at jeg må dele ut øreklokker til alle. Banjo mener at angrep er beste forsvar, og så lenge han bjeffer, så er det ingen som prøver å spise han. Jeg skulle virkelig fått plukket det av han, men aner rett og slett ikke hvor jeg skal starte.
MarieR Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2005 Hm, det hørtes spennende ut. Men hvis vi skal komme, tror jeg at jeg må dele ut øreklokker til alle. Banjo mener at angrep er beste forsvar, og så lenge han bjeffer, så er det ingen som prøver å spise han. Jeg skulle virkelig fått plukket det av han, men aner rett og slett ikke hvor jeg skal starte. da er vi to som sliter med det problemet. ask bjeffer ikke for forsvar, men får han ikke hilse, men må sitte stille, så starter han sin egen lille konsert
Polyanna Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2005 Det kan ikke falle Banjo inn å hilse på noen som er større enn seg selv. (Og vel, det er jo ikke mange som er mindre enn han. Hehe) Han løper i motsatt retning, gjemmer seg bak bena mine, prøver å klatre opp bena mine og bjeffer som en gal hvis noen kommer litt for nære.
Ina Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2005 Joiner et hundesonen-treff i Trondheim ja!
Baby Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2005 Da er det bare å komme med forslag til dag da.
MarieR Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2005 vel, en helge-dag hadde sikkert passet best for alle? jeg har ingen planer for helgene framover, så det blir opp til resten av dere
Monika! Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2005 Ja helg hadde passet best i grunn. jeg skal bort neste helg, og helga deretter skal jeg på lerkendal på lørdagen bare det da.ellers så er jeg ledig fremover
Baby Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2005 Helg er fint. Gjerne en søndag. Men jeg kan ikke siste helga denne mnd da. Da er jeg på kurs.
Yakine Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 JA!!! Jeg vil også være med på hundesonen treff!! For oss passer det vel best en søndag helst... Bare kauk ut en dato, så skal vi prøve å komme!!
Ina Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 Helgene passer nok best til meg også Men skal vi begynne å møtes noe langt utafor Trondheim, så får jeg problemer, siden bussen jeg må ta bare går gjennom sentrum og ned til stasjonen. Er det ikke mulig å møtes på stasjonen, åsså reise sammen derifra, eller noe sånt? Ihvertfall vi som ikke bor i Trondheim lixom
Ingvild Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 Jeg er med. Men Tinka er midt i løpetida nå. Skal vi ha det i ei helg bør vi for vår del ikke ta det før 29. eller 30., for å være sikker på at det ikke blir valper. Ask er alltid klar for det, og Eso virka interessert på Levanger, haha. 12. og 13. november er det vel utstilling på Orkanger hvor flere skal delta, og jeg skal vel få kommet meg dit på en eller annen måte jeg også. Og helga etter der igjen skal jeg til Hamar. Altså står det igjen to helger i nærmeste framtid hvor det passer for Tinka og meg - den siste helga i oktober og den første helga i november.
Baby Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 Er det ikke mulig å møtes på stasjonen' date=' åsså reise sammen derifra, eller noe sånt? Ihvertfall vi som ikke bor i Trondheim lixom [/quote'] Den er jeg med på. Jeg kommer nok også til å ta tog regner jeg med.
Baby Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 Jeg er med. Men Tinka er midt i løpetida nå. Skal vi ha det i ei helg bør vi for vår del ikke ta det før 29. eller 30., for å være sikker på at det ikke blir valper. Ask er alltid klar for det, og Eso virka interessert på Levanger, haha. 12. og 13. november er det vel utstilling på Orkanger hvor flere skal delta, og jeg skal vel få kommet meg dit på en eller annen måte jeg også. Og helga etter der igjen skal jeg til Hamar. Altså står det igjen to helger i nærmeste framtid hvor det passer for Tinka og meg - den siste helga i oktober og den første helga i november. Hva om jeg foreslår første helga i November da? Er det noen som ikke kan da?
Ina Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 Hmm, jeg er ikke helt sikker på den første helga i november. Sånn eeegentlig så skal jeg ned til Sarpsborg på NM i kaninhopping og landsutstilling for ungdyr den helga, men jeg er ikke helt sikker på om jeg reiser ned eller ikke enda. Hvis jeg ikke reiser, så passer den en dag til meg vettu (så fremt jeg kommer meg opp en av dagene, det er nemlig lagt i planene at jeg skal på fest BÅDE fredag og lørdag, hihi..) Men det skal nok ordne seg
Baby Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 Huff, ser ikke ut til at det er noen dager det passer for alle liksom.. :roll:
Ina Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 Nei, det er vel vanskelig for at det skal passe for alle, hehe.. Men første søndag i november er vel det som ser mest aktuelt ut nå, eller?
Baby Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 Ja ser slik ut. Eneste helgen jeg IKKE kan er siste helgen i Oktober da.
Ingvild Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2005 Hvor skal vi ha det da? Jeg foreslår Øysand Camping. http://tinyurl.com/b5kbf Det går sikkert buss fra stasjonen mot Buvika, så kan vi møtes et sted og gå tur der f.eks. Men som sagt - bare forslag. Om noen andre har forslag så er det bare å rope ut!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar