Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken film skal vi se?

Victoria

Recommended Posts

Vil dere se ganske grei actionfilm, ja, da er Wanted et greit alternativ.

Ellers har det kommet en del gode komedier i det siste, og blandt dem kan jeg anbefale The Stepbrothers, smother, tropic thunder og you don't mess with the Zhohan.

Vil dere ha noe romantisk og søtt, så er Greys matter en grei film, det er også en film som heter Then she found me - ikke min favoritt, men den duger. Start shooting er også grei.

De gales hus er kjempe fin. Det samme er deUSYNLIGE - norske kvalitetsfilmer.

Ellers vil jeg nevne: Dagboken (The notebook) Fracture, Lars and the real girl, Mamma Mia, Mannen som elsket Yngve, Den siste revejakten, The chaos theory, definitly maybe, 27 dresses. Det var de jeg kom på i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin Button er ikke kommet på dvd enda, men av de andre som er anbefalt her, så kan jeg anbefale Mamma mia, Stepbrothers og The notebook på det sterkeste! Og Ps I Love You, selvsagt. :yes:

Er jeg den enesten som ike likte eller skjønte ps i love you? alle elsker den, og jeg liker egentlig sånne filmer veldig godt, men den bare blææ liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin Button er ikke kommet på dvd enda, men av de andre som er anbefalt her, så kan jeg anbefale Mamma mia, Stepbrothers og The notebook på det sterkeste! Og Ps I Love You, selvsagt. :yes:

Må skrive under på The Notebook og PS I Love You. Liker de to filmene utrolig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den enesten som ike likte eller skjønte ps i love you? alle elsker den, og jeg liker egentlig sånne filmer veldig godt, men den bare blææ liksom :yes:

Boken er kjempe bra. Søt og underholdende, rørende og romantisk. Filmen, den var bare elendig. Ble skikkelig skuffet når jeg så den. Ikke bare passer ikke skuespilelrene til rollene, Hillary Swank er elendig i denne filmen, og kameraten i puben - nei, det hele blir så veldig feil. Så jeg skjønenr veldig godt at du ikke likte den.

men, the notebook, den likte jeg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...