Gå til innhold
Hundesonen.no

Belgiske fårehunder - Diablo og Taifa


AnitaW

Recommended Posts

Skrevet
Jeg hyler ut når snøen går, så får vi ta en sporsamling i de dype skoger, det er nok terreng alle får trent.. Alle som vil kommer?

JA! hehe :yes:

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Det høres kjempe bra ut! :yes: Blir kjekt å se flere langhårsbelgere i LP ringen (ikke at det er så mye maller der heller...) og bruks :)

What she said!

Hvis Taifa har bare halvparten av selvtilliten som Mulle-broren har, så bør hun være skrekkelig morsom *flir* Og vi bor heller ikke sååå langt unna, så vi vil også være med å trene! :) *glede seg til snøen blir borte*

Mulle er gæææren! ;)

Kjempeflotte hunder, belgervalper er bare det skjønneste i verden. ;)

Skrevet

Føler massivt press her nå og stemmer for vårløsning og sportrening hos Gråtass!! greensmilies-023.gif

Skrevet

Taifa er en liten gærning, hun, så litt konstruktiv trening er påkrevd. Og lille saken "jobber" mer enn gjerne.

Søndag 1. mars feide vi med oss SoppenCamilla på trening, og siden hun hadde kamera, så kan vi dokumentere at Taifa kan gå fvf:

fvf2.jpg

fvf3.jpg

Innkalling er gøy!

innkalling.jpg

Men man må sjekke ut gjenstander selv om det er innkalling, her en "kinahatt"

kinahatttramping.jpg

Kong er en kjempeartig dings

kamper.jpg

kong.jpg

juhuu.jpg

Tauknute er også en kjempeartig dings

jeeeej.jpg

Kan ikke klage på kontakten

utgangspos.jpg

Og Diablo måtte gjøre det han må trene på, ligge og kjede seg...

ligger.jpg

  • 2 weeks later...
Skrevet

Nye bilder i dag, og hun vokser og gror:

152.jpg

222.jpg

Må herje litt også:

050.jpg

082.jpg

085.jpg

027.jpg

028.jpg

030.jpg

034.jpg

075.jpg

074.jpg

Og Diablo må trene på å ligge og kjede seg som vanlig (smugfotografert):

091.jpg

Må jo legge til at Taifa er godt i gang med rutetrening, men litt vanskelig å ta bilder av det selv.. :)

Skrevet
Nye bilder i dag, og hun vokser og gror:

028.jpg

Herlig :D I går traff jeg broren til Taifa, og han lekte med søsteren til Cessie :) Moro, for det var vel mye likt å se som det bildet over :D Søteste barna :whistle:

Skrevet

Tusen takk alle sammen..!

Herlig :D I går traff jeg broren til Taifa, og han lekte med søsteren til Cessie :whistle: Moro, for det var vel mye likt å se som det bildet over :) Søteste barna :D

Åh, så moro! - Menne, ingen bilder???

Skrevet
Åh, så moro! - Menne, ingen bilder???

Skal se om jeg klarer å plukke ut noen dugandes bilder fra turen. Ikke det beste lyset å ta bilder i :P

Skrevet

Har vært på jordet og løpt litt og det krever jo selvfølgelig bilder:

209.jpg

280.jpg

337.jpg

381.jpg

114.jpg

186.jpg

092.jpg

112.jpg

Skrevet
Fine barna! Diablo har så kule blikk! :P

Skulle ønske du var like flink å oppdatere akvarietråden din og jeg... :icon_confused:

Rakk ikke helt å kommentere bildene i går, men de blikkene til Diablo er rett og slett litt sånn overraskelsesblikk. Tror han er rimelig forundret over hvor kjapp den lille fleecesaken er i vendingene, hehe..

(Og det er bare endringer som krever bilder i akvatråden :P )

Flotte bilder av flotte hunder :P

Takk, og når får bikkjene dine egen tråd? :P

Skrevet
Tusen takk alle sammen..!

Åh, så moro! - Menne, ingen bilder???

Skal se om jeg klarer å plukke ut noen dugandes bilder fra turen. Ikke det beste lyset å ta bilder i :icon_confused:

KAN DERE TO SLUTTE Å HA SÅ LIKE PROFILBILDER????? Trodde jo Anita svarte seg selv. :P

Flotte bilder av vofsene! :P

Skrevet
KAN DERE TO SLUTTE Å HA SÅ LIKE PROFILBILDER????? Trodde jo Anita svarte seg selv. :icon_confused:

Flotte bilder av vofsene! :P

*Flirer* - du assa..!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...