Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi vil leke litt i Frognerparken, kanskje.


ida

Recommended Posts

Norma vil nok gjerne leke med Scilos (de har jo hatt det moro før :)), men akkurat denne uka er timeplanen litt for full... Vi kan eventuelt torsdag/fredag på formiddagen (jeg skal være på jobb 15.00), ellers er søndagen ledig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norma vil nok gjerne leke med Scilos (de har jo hatt det moro før :)), men akkurat denne uka er timeplanen litt for full... Vi kan eventuelt torsdag/fredag på formiddagen (jeg skal være på jobb 15.00), ellers er søndagen ledig.

Formiddag er bra, det! :P Torsdag eller fredag er fint. Norma er akkurat passe for en ikke så veldig tøff liten gutt. Hurra ;) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formiddag er bra, det! :) Torsdag eller fredag er fint. Norma er akkurat passe for en ikke så veldig tøff liten gutt. Hurra ;) !

Så bra! :P Hva med Frognerparken rundt kl 11 på torsdag eller fredag (hva passer best for dere?)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :) Hva med Frognerparken rundt kl 11 på torsdag eller fredag (hva passer best for dere?)?

Nå fikk jeg smisket meg til å henge meg på Solo og Ane på et besøk på Nordberg dyreklinikk. Ane skal avtale med Mia senere i dag om dag og tid. Jeg skal bare ha en vaksine på Scilos (glemt det litt lenge :P ) og manikyr på begge. Kan jeg ikke gi skikkelig beskjed til deg i ettermiddag? Da vet jeg mer om når vi skal til vetten. (Eller assistenten, da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg smisket meg til å henge meg på Solo og Ane på et besøk på Nordberg dyreklinikk. Ane skal avtale med Mia senere i dag om dag og tid. Jeg skal bare ha en vaksine på Scilos (glemt det litt lenge :) ) og manikyr på begge. Kan jeg ikke gi skikkelig beskjed til deg i ettermiddag? Da vet jeg mer om når vi skal til vetten. (Eller assistenten, da)

Den er grei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal kanskje jeg og Ellie kan komme å hilse på ?

Vi kan evt komme senere slik at deres hunder kan leke fra seg litt først, siden Ellie ikke orker så mye enda (?)

P.s mulig jeg er litt sent ute med å spørre, men sjekker her imorgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres gøy ut :) :) Jeg kan på mandag morgen/formiddag, for da har jeg fri fra jobben :) men for min del hadde det vært fint å møte opp ganske tidlig. jeg sitter evnt på med gubben, og da er jeg i byen kl 09.00. Og så må jeg jo ta toget hjem og hente barn i barnehagen osv så greit å starte opp tidlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble nok denne tråden ikke fulgt helt opp, nei. Sorry :) Vi har vært på parktur i dag, men tar gjerne en tur en annen dag også, vi...

IMG_7873.jpg

Kommer det noen, eller?

IMG_7876.jpg

Lek litt, da

IMG_7877.jpg

Springerkaos

IMG_7899.jpg

Se hva jeg fant.

IMG_7892.jpg

Dagens kompiser

IMG_7904.jpg

Trene litt à. Værsåsnill...

IMG_7920.jpg

Sliten guttehund hviler litt på broen etter all lekingen.

Det kom etterhvert en haug med bikkjer. Noen artigere enn andre.... Takk til Anette Norma og Orry som gadd å ta turen til Frognerparken! Det var et koselig minitreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Har en halvveis avtale med Marit til mandagen jeg, så var litt innstilt på Oslo tur da, men jeg får ikke tak i henne på pm lenger, noe galt med noen innstillinger.. Men uansett så kan kanskje jeg og Marit komme til frognerparken om hun også vil da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder - skulle ønske vi kunne ha vært med :)

Men vi har fått lekt litt her hjemme vi!

Hvis det er greit at tråden blir litt mer generell så kan ihvertfall jeg i løpet av helgen, og hele torsdag og fredag neste uke + helgen :)

Håper noen vil bli med da ! :)

(På mandag kan jeg forresten også, men det er kanskje litt sent med etter halv 3 ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...