charlotte Skrevet 21. Februar 2009 Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Kan noen grafiske ildsjeler tenke seg å lage banner til Jakt-labben.no? Det må være 850 x 160, det må stå Nordic Hunter på det og her er noen bilder:
Aussieglis Skrevet 21. Februar 2009 Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Åååh, genialt, det må jeg prøve meg på når sambo og kompisen setter seg ned med guitar hero etter kveldsmaten
Tuskelusken Skrevet 21. Februar 2009 Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Hert er en. Men det er sikkert mange her som kan lage MYE finere.
Aussieglis Skrevet 21. Februar 2009 Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Ble ikke sånn som jeg egentlig ville ha det, mulig jeg må gjøre et nytt forsøk en annen kveld
charlotte Skrevet 21. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Her er et lite forslag: Den likte jeg veldig godt! Tusen takk! Hert er en. Men det er sikkert mange her som kan lage MYE finere. Tusen takk Synnøve, den var veldig ryddig og fin! Ble ikke sånn som jeg egentlig ville ha det, mulig jeg må gjøre et nytt forsøk en annen kveld Dæven, det står Nordic Hunter på hanen på hagla jo! Genialt, tusen takk!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar