Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i Fredrikstad?


Vivian81

Recommended Posts

Jeg har en 1år gammel fransk mastiff gutt som ikke er noe særlig sosialisert med andre hunder,jeg er derfor ute etter og prøve og få til ett fast møte med hunder som tåler ett trøkk når det kommer til hundelek da min hund kan være ganske voldsom av seg.Når vi er blandt andre så stenger han meg på en måte ute så innkalling er ikke helt i boks,men vil helst treffes ett sted de kan være løs i ett inngjerdet område.

Da håper jeg at jeg hører fra dere :D

Fra Vivian og Hugo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jeg har en husky blanding tispe =) ho er vel ikke så altfor gigantisk ^^ men er flink til og si ifra når det blir for mye og det er vel kanskje ikke så dumt for hunden din og "lære" litt sånn hvis han er ille 'brå' ? Jeg kunne tenke meg å prøve iallefall =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Bor i Sarpsborg med en Korthåret Collie, han er ganske stor for å være Collie :)

Vil gjerne møtes en dag vi har tid!

Hei Kite :)

Bor i Sarpsborg med min store Labradorhanne, som jeg bruker som førerhund, om du ikke bor langt unna sentrum og du har lyst å gå tur/treffes hadde det vært hyggelig. Du kan jo sende meg en pm om det er interesant. Gutten min er veldig glad i å leke når han ikke jobber i sele, men kan være litt voldsom. Kanskje det er andre i Sarpsborg som også er interesert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...