Gå til innhold
Hundesonen.no

Det dyret du er mest redd for?


Djervekvinnen

Recommended Posts

Det jeg er redd er vel humle, veps, og for å ikke snakke on KLEGG!! Jeg er så fryktlig allergisk for dem. Så det er vel derfor jeg er så redd dem. Hyler og springer alt jeg kan når jeg ser dem...  :oops:  

Ellers er det vel ikke noe dyr jeg er redd da..

den joiner jeg! er ikke allergisk heldigvis, men får totalt panikk bare jeg hører summelyder.

brennmaneter liker jeg heller ikke,så den perioden de herjer, bader jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haier er veldig fascinerende, men jeg er livredd alt som finnes i havet omtrent:P Hvaler er og skumle, fordi de er så digre. Jeg er faktisk veldig skeptisk til bjørn.. Du slipper liksom ikke unna uansett, de klatrer, svømmer, løper fort. Ja, kuer er utrolig merkelige Julie!

OT: må bare fortelle noe litt morsomt. Går jo på en jordbruksskole, selv om jeg går allmenn, og en dag i naturfagstimen så jeg ut av vinduet. Der kom det løpende en flokk på ca 15 kuer, og noen meter etter de, kjæresten min, med veivende armer.. haha, morsomste synet jeg har sett på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: må bare fortelle noe litt morsomt. Går jo på en jordbruksskole, selv om jeg går allmenn, og en dag i naturfagstimen så jeg ut av vinduet. Der kom det løpende en flokk på ca 15 kuer, og noen meter etter de, kjæresten min, med veivende armer.. haha, morsomste synet jeg har sett på lenge.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grevling :oops: Da vi var i USA, så skulle vi gå fra bassenget til leiligheten og rett foran oss på stien - sto en grevling!! Kom til å tenke på at lærer'n hadde sagt at de biter til benet knuser! Gjett om jeg løpr fort forbi etter at den hadde gått a :roll: (+ at det er en del grevlinge ri skogen bak her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Rart det der på hvordan frykt kan være så ubegrunnet......

Jeg har hatt tilholdssted i de dype nordnorske skoger mesteparten av livet mitt, det eneste jeg ikke har møtt må være ulv.

Jeg har opplevd å kjøre på elg, jeg møtte en gaupe på ganske nært hold på skitur som 10 - åring. Jerven møtte jeg da jeg var litt eldre. Bjørn har jeg sett i kikkert på noen hundre meters avstand. Og der jeg vokste opp hadde vi et kongeørnrede rett ved huset. Jeg er heller ikke redd for mørket.

Men jeg er redd for FLUEMARKER!!!!! Forstå det den som kan???? For jeg kan ikke. Av den grunn takker jeg alltid nei når noen inviterer meg med på isfiske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...