Gå til innhold
Hundesonen.no

Laster treigt fremdeles

Recommended Posts

Skrevet

Jepp, nå går det like treigt "som vanlig". :icon_confused:

Mulig dette er et utrolig upopulært forslag, men jeg merket i alle fall forbedring rett etter at "akkurat nå"-tråden var stengt og det ble opprettet en ny. Hva om man ganske enkelt lager en ny tråd for hver dag? "Hva gjør du akkurat nå" og i undertittelen har man dagens dato. Tråden stenges etter et døgn (ca), og det opprettes en ny. Det å opprette ny kan jo vanlige brukere gjøre, og så kan man rapportere den tråden man vil stenge til en moderator. På den måten slipper moderatorene å gjøre "hele jobben" og å følge med så nøye. Jo, man får mange, mange tråder, men så vidt jeg har skjønt er det bedre med flere kortere tråder enn en sykt lang en?

Skrevet

Tror heller det er lurere å få folk til å legge inn mindre bilder, slik som i "gamle" dager... Vet det er noen som er totalt allergiske mot å forminske bits på bildene, men da får de heller la være å legge ut. Personlig går det i ett greit tempo her hos meg.

Skrevet

Jeg syns det har blitt mye bedre etter at den forrige tråden ble stengt, det laster hverfall raskere på posting av innlegg og modereringsting.

Skrevet

Akkurat nå-tråden hadde jo vært rimelig lang en god stund før disse problemene dukket opp, så jeg tviler sterkt på at det er den tråden som er problemet.

Bilder kanskje, som Margrete nevnte?

Skrevet
Jepp, nå går det like treigt "som vanlig". :icon_confused:

Mulig dette er et utrolig upopulært forslag, men jeg merket i alle fall forbedring rett etter at "akkurat nå"-tråden var stengt og det ble opprettet en ny. Hva om man ganske enkelt lager en ny tråd for hver dag? "Hva gjør du akkurat nå" og i undertittelen har man dagens dato. Tråden stenges etter et døgn (ca), og det opprettes en ny. Det å opprette ny kan jo vanlige brukere gjøre, og så kan man rapportere den tråden man vil stenge til en moderator. På den måten slipper moderatorene å gjøre "hele jobben" og å følge med så nøye. Jo, man får mange, mange tråder, men så vidt jeg har skjønt er det bedre med flere kortere tråder enn en sykt lang en?

Jeg kan igrunnen ikke se at en ny tråd hver dag skulle være bedre enn at folk skriver i en tråd? Belastningen på forumet bør jo være det samme. Dvs, frem til man har en tråd av en sinnsyk mengde som den gamle tråden var.

Dessuten, da mister tråden sin sjarme etter min mening

Skrevet
Hei,

Vi skal ta en oppgradering av serveren iløpet av neste uke. Dette vil nok gjøre siden mye raskere:)

Flink Espen det :icon_confused:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...