Mia Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2005 Hei alle sammen Koselig å finne veien til hundesonen Jeg er jente/dame på 27 år, jeg bor i Vestfold (Tønsberg). Om dagen er jeg hjemme med alle dyrene mine og steller med de, ca 50 mus (driver oppdrett), 8 marsvin (driver smått med oppdrett), 6 hamstere, katten, fiskene og min og samboerns hund (en dachs). Så som sakt så elsker jeg dyr. Jeg er vokst opp sammen min mor som var like glad i dyr som meg, så vi hadde alltid mange dyr, spesiellt hunder, da hun drev oppdrett av dobbermenner og old english shepdog og ett kull shitz zhu. Av raser har vi hatt dobbermenner, old english shepdog, schæfer, shitz zhu, new fonlander, show show, (er ikke helt sikker på hvordan alle rasene staves), lasa apso, tror det var alle. Siden jeg flyttet hjemmefra har jeg ikke hatt noen hund før for ca 1 år siden da jeg kjøpte meg en dachs, må si at hunden er absolutt mitt favoritt dyr, selv om jeg er like glad i alle dyrene. Vel det var litt om meg, gleder meg til å bli bedre kjent med dere.
Yakine Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2005 Heihei, og velkommen hit til hundesonen Du hadde sannelig mye dyr Arti det!!
Taz Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2005 Velkommen.. :P Så "du" har hatt Chow Chow?
Scarlet Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2005 Hei og velkommen Ser du har hatt Newfounlender. Det har jeg også Stor rolig og snill hund Håper du vil trives her.
Mirai Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2005 Hei og velkommen! Tønsberg er ikke så langt unna, kjæresten min bor der Og jeg bor på Nykirke om du veit hvor det er! Bare spør dersom du lurer på noe.
Kristina Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2005 Hei og velkommen. Jeg har en old english sheepdog
Anne Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2005 Velkommen :mrgreen: Skulle ønske jeg og kunne ha mangen dyr, være hjemme sammen med dem
Silje Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2005 Hei velkommen hit til oss! Så gøy å ha så mange dyr! Vil veldig gjerne se bilder av dem!
Monika! Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2005 Velkommen ja vil gjerne se bilder =D>
Basse Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2005 Velkommen Sikkert kosleig med så mye dyr Må legge ut noen bilder da
Mud Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2005 Velkommen Det var veldig mange dyr... Mvh Annette
Line_ Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2005 Velkommen Bor på Nøtterøy jeg så Det er ikke veldig lang unna..
MarieR Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2005 velkommen hit! innholdsrike dager for deg da!
Mia Skrevet 13. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2005 Tusen takk alle sammen. Ja jeg skal legge inn noen bilder av dyrene i kveld jeg, får ta litt av gangen for det er utrolig mange Nykirke vet jeg hvor er ja
Mia Skrevet 13. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2005 Velkommen Bor på Nøtterøy jeg så Det er ikke veldig lang unna.. Har bodd en del av livet mitt på nøtterøy så kanskje jeg vet hvem du er? Jeg har gått på Hårkollen og Borgheim skole.
Ulla Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2005 Velkommen schnuppa Selv om du var her før meg... :roll:
Line_ Skrevet 14. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2005 Har bodd en del av livet mitt på nøtterøy så kanskje jeg vet hvem du er? Jeg har gått på Hårkollen og Borgheim skole. Jeg bor ved Herstad skole Har bodd på Nøtterøy hele livet jeg Hvor gammel var det du var nå?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar