Gå til innhold
Hundesonen.no

Staffe og Chihuahua eiere/oppdrettere - rar etterspørsel


BDD Girl

Recommended Posts

Fikk denne mailen og legger den ut her. Please don't shoot me!

"Greia er at ei venninne har kjøpt katta i sekken, for å si det slik. Eller det blir kanskje hunden i sekken da det gjelder en hund. Men hunden var syk, demodex til den store gullmedalje, og dette var selger fullstendig klar over da h*n solgte hunden i første omgang.

Oppdretter og eier av en staff h*n hadde etterlyser hunden som de solgte til personen, men får ingen svar.

Vedkommende solgte hundene siden h*n var syk og ikke kunen ta vare på hundene.

Vedkommende har nå en hund hjemme, en hund ute på for og har bestilt seg ny hund.

Det er flere som ønsker å komme i kontakt med seriøse staffe eiere og oppdrettere og eiere og oppdrettere av chihuahua da h*n har bestilt seg en chivalp som er født 18 Desember og vi er flere som vil komme i kontakt med denne oppdretteren."

Kan treffe oss på rottis@bluezone.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som klarer å tyde dette innlegget? Jeg klarer rett og slett ikke å forstå hva det egentlig er noen prøver å få frem..

Kan du ikke bare spørre trådstarter direkte? Eller var dette en ny vri på å si at h*n er dum på? Jeg skjønner egentlig ikke hvor du vil med innlegget ditt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare spørre trådstarter direkte? Eller var dette en ny vri på å si at h*n er dum på? Jeg skjønner egentlig ikke hvor du vil med innlegget ditt, jeg.

Trådstarter er vel ikke forfatter av innlegget, DET forstod jeg.

Og jeg kaller på ingen måte trådstarter for dum, jeg bare klarer ikke å forstå innholdet i innlegget.

Jeg tenkte at kanskje noen ville tydeliggjøre det for meg, men det kommer istedet oppgulp ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter er vel ikke forfatter av innlegget, DET forstod jeg.

Og jeg kaller på ingen måte trådstarter for dum, jeg bare klarer ikke å forstå innholdet i innlegget.

Jeg tenkte at kanskje noen ville tydeliggjøre det for meg, men det kommer istedet oppgulp ser jeg.

Selv om ikke trådstarter er forfatter av innlegget, så betyr vel ikke det at h*n ikke vet mer om saken enn akkurat det som er skrevet. Derfor går det fint ann å spørre på en litt mindre uthengende måte, for noen ihvertfall. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne mailen og legger den ut her. Please don't shoot me!

"Greia er at ei venninne har kjøpt katta i sekken, for å si det slik. Eller det blir kanskje hunden i sekken da det gjelder en hund. Men hunden var syk, demodex til den store gullmedalje, og dette var selger fullstendig klar over da h*n solgte hunden i første omgang.

Oppdretter og eier av en staff h*n hadde etterlyser hunden som de solgte til personen, men får ingen svar.

Vedkommende solgte hundene siden h*n var syk og ikke kunen ta vare på hundene.

Vedkommende har nå en hund hjemme, en hund ute på for og har bestilt seg ny hund.

Det er flere som ønsker å komme i kontakt med seriøse staffe eiere og oppdrettere og eiere og oppdrettere av chihuahua da h*n har bestilt seg en chivalp som er født 18 Desember og vi er flere som vil komme i kontakt med denne oppdretteren."

Kan treffe oss på rottis@bluezone.no

Jeg *lurer* på om greia er:

-En gjeng med mennesker er interessert i å få tak i en spesiell person. Denne personen har solgt en hund med sykdommen demodex. Personen har også hatt en staff som opprinnelig oppdretter ikke vet hva har skjedd med. Vedkommende har nå en hund hjemme, en på fòr, og en på bestilling. Personene bak mailen er interessert i opplysninger fra både staffe- og chiuhuahua-oppdrettere siden personen har vært i kontakt med flere av dem (?) og man vet at personen har bestilt en chivalp. Denne personen er også en oppdretter.

Jeg aner ikke om jeg har tolket riktig dog. La trådstarter den ut fordi h*n ikke skjønte mailen, eller for å be om opplysninger om personen (?) som ettersøkes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror poenget er at en oppdretter har solgt en hund som var syk, vel vitende om det, under påskudd at denne personen var for syk til å beholde den. Men at samme person har en hund hjemme, samt en på fôr, og at han nå har bestilt en ny hund hos en annen oppdretter. Så er det noen som vil komme i kontakt med oppdretteren på grunn av at denne hunden som ble solgt var syk. Eventuelt så vil de komme i kontakt med oppdretteren som førstnevnte oppdretter har bestilt hund hos?

Edit: Caligula har hvertfall omtrent samme oppfatning som meg ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Greia er at ei venninne har kjøpt katta i sekken, for å si det slik. Eller det blir kanskje hunden i sekken da det gjelder en hund. Men hunden var syk, demodex til den store gullmedalje, og dette var selger fullstendig klar over da h*n solgte hunden i første omgang.

Oppdretter og eier av en staff h*n hadde etterlyser hunden som de solgte til personen, men får ingen svar.

Vedkommende solgte hundene siden h*n var syk og ikke kunen ta vare på hundene.

Vedkommende har nå en hund hjemme, en hund ute på for og har bestilt seg ny hund.

Det er flere som ønsker å komme i kontakt med seriøse staffe eiere og oppdrettere og eiere og oppdrettere av chihuahua da h*n har bestilt seg en chivalp som er født 18 Desember og vi er flere som vil komme i kontakt med denne oppdretteren."

Lurer på om denne jenta har kjøpt en syk staff som hun prøver å få hjelp til. Virker som om hun har fått tak i oppdretteren av denne hunden og at oppdretter var uviten om at den var solgt videre til denne jenta. Så da er det nok denne jenta, oppdretteren og typen til jenta som prøver å få tak i dette menneske som har solgt syk hund, har hund hjemme, en hund ute på for og bestilt seg Chivalp født 18 desember. Og nå er det mange engasjerte personer som prøver å få tak i den tidligere syke menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...