Gå til innhold
Hundesonen.no

Forsikring

Anne

Recommended Posts

Chessea er forsikret i jernså vi får noen billigere priser.

Der får vi en egenandel på 500 kroner. Syns det er veldig bra, også med tanke på at det ikke er spesielt dyrt å ha denne forsikringen. Har allerede fått igjen 1000 kroner, fordi det kostet 1500 den gangen chessea hadde skadet foten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjensidige her.

tror vi betaler vell 8-900,- for Aiwa, mens Tinka og Småen koster rund 1000 lappen dette er for året altså.

Astrix er ikke forsikret enda for han har vi ikke papirer på enda(venter på de) gidder ikke å forsikre han før han er min på papiret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ricco: det dekker veterinær og død.

Jeg hadde Gjensidige først, og da måtte jeg ut med 2200 kroner i året for EN hund! Latterlig! :P Og så var egenandelen på 1000 kroner så man fikk aldri noe igjen uansett. Det varierer utrolig mye på pris ettersom hvilken hund man har. En dobermann er DYR å forsikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ricco: det dekker veterinær og død.

Jeg hadde Gjensidige først, og da måtte jeg ut med 2200 kroner i året for EN hund! Latterlig! :P Og så var egenandelen på 1000 kroner så man fikk aldri noe igjen uansett. Det varierer utrolig mye på pris ettersom hvilken hund man har. En dobermann er DYR å forsikre.

Vi har Gjensidige nå. Bør vi bytte til Agria? :? Alle skryter sånn av de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare å høre med det andre forsikringsselskapet og høre deres tilbud. Så finner du ut om det blir rimeligere. Agria er jo et selskap som fokuserer på dyr, mens hos de andre selskapene er det en tilleggsforsikring. Så jeg antar at det går raskere å få behandlig og sånn hos et firma som konsentrerer seg om kun dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...