Djervekvinnen Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Igår var jeg hos legen og fikk undersøkt Heras nakke. Jeg viste dem en film jeg har filmet når Hera hadde anfallet sitt. Og de kom frem til at ho mest sannsynlig har epilepsi. Det finnes mange grader av det, noen hunder blir bare forvirret et øyeblikk, mens andre ligger å rister på gulvet. De sa at hun kunne bli verre med tiden, men ikke sikkert. Jeg håper ikke det. Syns det er ille nok som det er nå. Hmm.. vet ikke helt hva jeg skal føle jeg. Jeg håper bare det ikke bli værre. For i den siste måneden har hun hatt 10 anfall, og det er ganske mye mer enn før. VI får nesten bare ta tiden til hjelp og følge med utviklingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Det var leit å høre. Finnes det noe å gjøre så man kan forebygge, grunner til anfall osv? Medisiner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Det som kan gjøres er å medisinere for å dempe anfallene. Men jeg føler ikke det trengs nå fordi hun ikke virker noe nedsatt under anfallene og at de ikke er så kraftige. (dessuten sa ikke dyrlegen noe om det) De sa ingenting om hva som kunne utløse det. Er vel sånn med mennesker, at det bare skjer plutselig.. Jeg blir nok å studere litt mer om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 For de som er interessert å vite mer om dette kan lese litt om det her: http://www.dyrewebben.no/faktasidene/hund/...se/epilepsi.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Huff, så trist. Ei venninne hadde en hund med Epilepsi, men han hadde det ikke mer enn 2 ganger i året eller noe da så det var ingen hensikt i å medisinere. Håper det ikke blir verre enn det er da. Og håper det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Uff så trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Det var trist å høre da, men det er vel kanskje godt å få vite hva som feiler henne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Takk for tilbakemdelinger. Ja det er godt å vite noe, for det har vært så mye spekulasjoner og undring i det siste. ikke det at nyheten var så bra, men nå vet man ihvertfall noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 uff, epeliepsi er ikke gøy! evita har det, får ett anfall før hvr løpetid, og da går vi rundt og bærer henne, til det er bedre håper det ikke forverrer seg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 uff, det var trist å lese. Får håpe det ikke forverrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 uff. det va leit. sier som de andre: håper det ikke blir værre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 huff då håper det ikke blir verre, dakar liten naboen tilmin mor og de har hund som går på medisiner for det og gud hjelpe meg hvor den har lagt på seg etter at han begynte på medisinene, før var han slank og fin men nå har han begynnt å blir feit for å være helt ærlig :? . nei huff jeg misunner verken dyr eller mennesker som har denne sykdommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Uff da, krysser fingrene for at det ikke blir verre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Takk takk. Ja håper det jeg og! Men det sises jo at det er en større belastning på eier enn hund. Men det er sikkert ikke bra for de hundene som får kramper og besvimer. Håper ikke Hera får verre anfall. Det får tiden vise. Ikke annet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Godt å få en diagnose vil jeg tro. Uff,så trist Det har blitt veldig vanlig har jeg inntrykk av. Mvh Annette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 15. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2005 Triste greier.. Men bedre å vite hva det er i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2005 Uff da Trist å høre, håper det ikke blir verre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 16. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2005 Uffda Men det er vel greit å få en diagnose.. Krysser fingrene for at hun ikke blir værre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar