Gå til innhold
Hundesonen.no

Her er vårt kaldblods hingsteføll


Rottis jentå

Recommended Posts

Jeg qoutet deg fordi jeg mener du kom med urimelig hard kritikk.

Men du mener at jeg har sagt at de er USERIØSE, noe jeg aldri har sagt, du legger faktisk ord i munnen min som jeg ikke har sagt, det syntes jeg ikke noe om <_<

Om du mener jeg kommer med har kritikk så greit det, men ikke si at andre sier noe som de IKKE har sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar
Men du mener at jeg har sagt at de er USERIØSE, noe jeg aldri har sagt, du legger faktisk ord i munnen min som jeg ikke har sagt, det syntes jeg ikke noe om <_<

Om du mener jeg kommer med har kritikk så greit det, men ikke si at andre sier noe som de IKKE har sagt.

Dette blir for dumt, men jeg har med viten og vilje ikke anklaget DEG personlig, hvis det var det du håpet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Jeg har aldri sakt at føllet er registrert! Jeg blir selv irretert over slike ting, for det har mye å si. Men vi selger jo ikke et uregistert føll, det vil jeg nå påstå sier seg selv. Men å fikse opp med sprang avgiften er ikke bare bare, og alt dette går gjennom min far, det er også han som eier moren og kommer som oppdretter på føllet, men han har det ikke travelt med noe før vi har kjøper til føllet <_< Enda mer jeg blir irretert over, derfor prøver jeg å gjøre noe med saken.

Heller ikke verken enkelt eller fristene å legge ut anonser på noe verdifullt som vi skal selge fra oss når vi blir kritiser fordi vi ikke legger inn "private" og urelevante ting i selve anonnsen.

Så jeg kan til enhver tid endre min oppfatning og tilpasse det i forhold til den kritikken jeg mottar. Fint å vite..

Siden TS selv kaller det en annonse i ett tidligere innlegg i tråden, så får man kritikk og da er det ikke lenger en annonse men en "koselig tråd om min uregistrerte åring som skal selges hvis du vet om noen som vil kaste bort penger"-tråd? Dette syns jeg lukter svidd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt, men jeg har med viten og vilje ikke anklaget DEG personlig, hvis det var det du håpet på.

Jeg har da ikke håpet at du skal anklage meg for noe, det er noe du har gjort selv :icon_confused:

Bare registrerer hva du har skrevet i posten og liker ikke hvordan du legger ord i munnen min.

Gidder ikke diskutere dette mer...det er ikke JEG som har sagt at noen er useriøse her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...