Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mye betaler du for 20kg V&H?

Renate A

Recommended Posts

Hvor mye betaler du for 20kg V&H?

Dersom du betaler mindre for stort kvantum skriv gjerne det.

Får dere blokken "delt opp" eller deler dere opp selv? Har hørt at de deler opp for et tillegg i prisen?

-Og tørrfisken, hvor mye gir dere for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 20 kg blokk betaler jeg 260, og da er den delt opp. 1kr pr kg i tillegg for oppdelingen er inkludert mao. Tørrfisk tror jeg ikke forhandleren min har, han har nylig fått olje, og jeg må spesialbestille hvis jeg vil ha V&H med fisk, eller valpefôr.. :rolleyes2: Valpefôr har jeg bestilt (men aldri fått, og nå er det for sent), men ellers tar han samme pris for både 33 og 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marit og jeg handlet rett fra fabrikken i Trøgstad, handlet stort og betalte 7.50 pr kg, da var maten ikke frosset, enkelt å porsjonere.

Altså 150.- kr for 20 kg.

Vi kjøpte også kyllinghalser, trooor det var 10.- kr kg for de.

Tørrfisk har jeg ikke kjøpt, har de det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler direkte ifra Trøgstad :rolleyes2:

Der betaler man 200,- for 20 kg. uansett 33, 25, vom osv osv deler da selv :whistle:

kalkun eller kylling hals koster 150,- for 10 kg og jeg minss tørrfisken til å koste det samme.

Selolje på 5 liter koster rundt 400-450,- minns jeg å.

Men om man handler stort i trøgstad(samlet med venner for. eks.) Får man rabatter :cry:

Og da henter vi det ferskt utenom halsene. :lol: Men du må ringe å høre når de har produsksjonsdag og komme kort tid etterpå da :D For de putter det direkte å fryser og det fryser fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp å kjøpte v&h i Haugesund nå (den forje prisen jeg oppga er i Sandnes), 29 kr per kg :rolleyes2: Det blir 580 kr for 20 kg (1 kg pølser). Hvis man kjøper 200 kg så får man det til 24 kr per kg (da må man hente det selv den dagen de får det inn) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp å kjøpte v&h i Haugesund nå (den forje prisen jeg oppga er i Sandnes), 29 kr per kg :rolleyes2: Det blir 580 kr for 20 kg (1 kg pølser). Hvis man kjøper 200 kg så får man det til 24 kr per kg (da må man hente det selv den dagen de får det inn) :rolleyes:

Der ser du, Haugesund er djevelens forgård, det er bare å pelle seg nedover igjen. :whistle: Var utrolig dyrt da!

Jeg betaler altså 440 for 20 kilo pølser som er prisen i Sandnes som Marthe nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du, Haugesund er djevelens forgård, det er bare å pelle seg nedover igjen. :P Var utrolig dyrt da!

Jeg betaler altså 440 for 20 kilo pølser som er prisen i Sandnes som Marthe nevner.

Ja, det var veldig dyrt :lol: Synes det er merkelig at man må kjøpe 200 kg for å få rabatter :rolleyes:

Jeg kommer (heldigvis) snart tilbake til Stavanger :P

Dere som er forhandlere: kan dere bekrefte/avbekrefte at v&h og steget i pris siden nyttår? Det var det jeg fikk beskjed om på butikken i dag. Før betalte jeg 25 kr per kg der, og nå 29 kr per kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se hva de forskjellige betaler, selv betaler jeg 10kr pr 500gr pølse.

Lurte litt på å kjøpe i 20kg blokker, men gruer meg litt for oppdelingen :lol:

Oi, det var billig. Hvor får du tak i pølser til den prisen?

Vi betaler ca. 15 kroner per halvkilos pølse(på Oslo City tar de 19 kr for 500g, eller 17 hvis du kjøper ti eller flere :P), altså 600,- for 20 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også fått beskjed om, men eksakt pris fikk jeg aldri..

ang deling.. ta den frosne blokka, la den gjerne tine litt,og så blir du skikkelig sinna.. og øksemorder den.. Funker fint.. PS- forvent kjøttslintrer på uantet plasser,og pass vinduer...hihih

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er forhandlere: kan dere bekrefte/avbekrefte at v&h og steget i pris siden nyttår? Det var det jeg fikk beskjed om på butikken i dag. Før betalte jeg 25 kr per kg der, og nå 29 kr per kg.

Ja jeg kan bekrefte at det har vært en liten prisstigning på foret. I tillegg så har det tildels vært stor oppgang på fraktprisene ( noe ikke V&H kan noe for)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer at prisen har steget.

Vi tar 25kr pr.kilo (1 kg pølser) og dvs 500kr for 20kg kasse. 20 kg blokk tar vi 300kr for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var billig. Hvor får du tak i pølser til den prisen?

Vi betaler ca. 15 kroner per halvkilos pølse(på Oslo City tar de 19 kr for 500g, eller 17 hvis du kjøper ti eller flere :P), altså 600,- for 20 kilo.

Jeg får det til litt over innkjøps pris der jeg jobber (personal pris) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se hva de forskjellige betaler, selv betaler jeg 10kr pr 500gr pølse.

Lurte litt på å kjøpe i 20kg blokker, men gruer meg litt for oppdelingen :lol:

Oi, ja, hvor får du den prisen, om man får være så frekk å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det til litt over innkjøps pris der jeg jobber (personal pris) :lol:

Heldig du :P

Nå har ikke jeg fått kjøpt VH på en god stund på grunn av ikke-eksisterende fryseplass, men når jeg pleide å kjøpe det betalte jeg 15 kr pr halvkilospølse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før betalte jeg 220,- for ei hel blokk og 260,-(eller var det 240?) for å få den oppdelt, men nå har prisen steget til 250,- pr. blokk.

Nå kjøper jeg ikke pølser selv, men her er hva det står om de på hjemmesiden: "Kilos pølser: à kr 23,-. Rabatt gis ved kjøp av 20 kg eller mer: kr 21,- per kg

Fem kilos pølser: à kr 80,- "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...