Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra trening

civga

Recommended Posts

Skrevet

Her legger jeg ut bilder, hvis dere har treningsbilder så er det bare å legge ut her:)

Jeg kan begynne å legge ut treningsbilder fra forige helg, lydighetskurs.

IMG_9180.jpg

IMG_9174.jpg

IMG_9172.jpg

IMG_9162.jpg

IMG_9142.jpg

IMG_9103.jpg

IMG_9099.jpg

IMG_9090.jpg

IMG_9085.jpg

IMG_9057.jpg

IMG_9048.jpg

IMG_9039.jpg

IMG_9031.jpg

IMG_9016.jpg

IMG_9015.jpg

IMG_9012.jpg

IMG_9008.jpg

IMG_8996.jpg

IMG_8986.jpg

IMG_8985.jpg

IMG_8978.jpg

IMG_8984.jpg

IMG_8968.jpg

Det kommer mer, får ikke plass til alle bildene i et innlegg, så det kommer :flowers:

Skrevet

tusen takk, men selv syns jeg de er ganske uklare..

Trikser er bare det at det er høy iso og kort lukkertid:P

Skrevet

Tusen takk!

Jeg har brukt EF 75-300mm, veldig fornøyd med den:) Men har planer om å kjøpe en ny og bedre en :)

Skrevet
Tusen takk!

Jeg har brukt EF 75-300mm, veldig fornøyd med den:) Men har planer om å kjøpe en ny og bedre en :)

Uhm, hvor stor blenderåpning kan du ha på denne?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...