Gå til innhold
Hundesonen.no

Mimrebilder fra stevner, doggis folk osv

charlotte

Recommended Posts

Ojoj, Så morsomt med masse sonen/ doggis bilder!

Må si at jeg er imponert over hvor mange som har Labbis-bilder :flowers:

...og små-snurt over at svigerfar (som definitivt hverken er sonen eller doggis- mann) er på opptill flere bilder her, mens jeg ikke er på et eneste ett... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar
Valpe-Decoy

070701-23.jpg

070701-32.jpg

Jeg som ikke skulle ha toller som hund nr 2.. Klarer jammen ikke legge rasen helt fra meg merker jeg, og hjelper ikke med sånne bilder som det her heller :flowers: Helt nydelig jo! Har en følelse av at jeg kommer til å ha minst en toller i hus, ganske langt fram i tid.

(Nå er det nok uansett en god stund til jeg skal skaffe meg valp, men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og små-snurt over at svigerfar (som definitivt hverken er sonen eller doggis- mann) er på opptill flere bilder her, mens jeg ikke er på et eneste ett... :rolleyes:

Hihi, men han er jo alltid på plass ringside, hvertfall på østlandet :ahappy: Så han er i bakgrunnen på bilder ganske ofte. Pappa har også sneket seg med på det ene jeg la ut :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Caroline, Brynjar og Donny til donnygutten

PICT0859.jpg

-Ingvild- og Tinka for 2-3 år siden

PICT0673.jpg

Det er ikke alltid like enkelt å holde igjen hund med langline.. Her megselv etter å ha git opp

resized__5206748.jpg

Pause i treninga..

DSC03606.jpg

DSC06156.jpg

Skulle tro jeg hadde fler bilder, men finner ikke fler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja tilogmed jeg, som ikke akkurat har løpt veldig rundt i hundemiljø, har bilde av Labbis :D:banana:

Myohmy. Soppen med langt hår! :ahappy: Takkskarruha! :D

Hvor, hvilket????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weho, fant passordet til den andre photobucket-profilen min! :rolleyes2: Har nesten ikke bilder på pcen i det hele tatt, etter jeg flyttet fra Bergen. Her er hvert fall noe..

IMG_7701.jpg

Line og Pirill på NKK Bjerke 06(?)

IMG_7699.jpg

Lill

IMG_7614.jpg

Line og Roya(?)

untitled2.jpg

Meg og Sico sommeren 06 tror jeg

sico064.jpg

Meg og Sico den kvelden vi kom hjem med han

Alltid like morsomt å se gjennom gamle bilder som man heller ikke har sett på en god stund! Fant et par filmer også..

Et lite snutt av Labbis og Cita i utstillingringen for noen år tilbake

th_d56fce03.jpg

Jeg har det kjempemorsomt med å terge Sico og Cita med en pinne. Labbis filmer

th_MVI_2823.jpg

Nesten så jeg ikke husker at det var sånn jeg så ut en gang:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg kjente deg virkelig ikke igjen, Camilla :whistle: No offence altså, du så bare for annerledes ut til at jeg så noen likhetstrekk :ermm:

Hahaaha, kult! :rolleyes2: Jeg savner ikke håret heller. :drool:

Ahh, det VAR deg ja! Ante NOE kjent, men fattet det ikke.. Også beklager jeg, men jeg koblet ikke med schæfern.. Hadde glemt hu jeg... *sorry*

Haha, det går fint. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Lange turer er ikke nødvendigvis veldig stimulerende. Det kan være, men det kan også øke stress, særlig hvis dere går mye i ukjente miljøer eller rundt mye andre folk og hunder. Stress og usikkerhet er i stor grad genetisk, og påvirkes såklart av hormoner. Søksarbeid er ofte god stimuli, og er bevist å øke selvtilliten hos hunder. Meld dere på et kurs i nosework, barn hunt eller annen type søk som dere kan bruke som aktivisering i hverdagen. Tren triks og lydighetsøvelser. Kjøp spill med utfordringer som hun kan løse for å få middag. Generelt vil jeg også skjerme henne mot å bli presset inn i situasjoner der hun føler hun må si fra. Det er ikke alltid mulig, men ikke la fremmede klappe henne, hold avstand til ting eller steder som stresser henne, osv. Hvis hun knurrer er hun for ukomfortabel, og hvis det signalet blir oversett er bitt ofte neste.
    • Har en mittelspitz tispe som har mye stress. Dette spesielt i de to røyteperiodene og under løpetid. Merker dette godt med økende varsling, knurring mot ukjente(hvis de forsøker ta på henne) og slikking av labber. Alt dette begynte etter første løpetid. Vi forsøker å gå lange turer og leke for å stimulere henne, virker noe... Ingen smerter.  Snakket med dyrlegen uten noe særlig gode råd. Har også hatt atferdsanalyse for noen år siden, hvor konklusjonen var mer stimuli og eksponering.   Er det noen med liknende erfaringer? Kan det være hormonelt betinget, eller er det en slags angstlidelse?   
    • Det er ingen grunn til å ikke bruke tørrfôr som godbiter ellers også, det er jo bare mat, så lenge hunden vil ha det. Og vær for all del ekstremt forsiktig med AI. De stiller ikke vesentlige spørsmål som en veterinær vet å spørre før man behandler en hund. Kildekritikk er fint, men det kommer helt an på hvilke kilder man bruker. Og har lov til å bruke. Så enten er AI-en trent på ulovlig materiale, eller så har den et begrenset spenn av kilder. I tillegg er det ekstremt stor forskjell på hundehold i ulike land, så selv forutsetninger for forskning og råd fra profesjonelle vil variere stort.
    • Altså hvorfor har ikke jeg tenkt på dette?!  Så genialt med AI altså👏🏻  Har snakket med vetrinær igjen i går, og vi skal forsøke med Hills sitt allergifor:) Vi startet overgang i går og lillemann ELSKET det og «sorterte» maten i skåla for han skulle spise Hills-bitene først🤣  Det som var et kjempepluss var at foret har godbiter med samme ingredienser, så de kunne han få 4 stk av om dagen, selv om han er på eliminasjonsdiett. Så GJETT om det ble fest hjemme i går. Første godbit på mer enn syv uker.  Fikk også sove natta gjennom uten magetrøbbel og i morres var avføring fast og fin!    Har skikkelig tro på at dette skal bli bra🫶🏻 OG når vi forhåpentligvis starter provokasjonsdiett om noen uker så skal vi starte med VOM fra taste!    Tusen takk for gode råd folkens👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Dere er helt supre som tar dere tid til å svare, og nå er vi såå lykkelige i heimen😍    
    • Takk! 🥰 Jeg glemte at det finnes en verden av små butikker utenom gigantene. Du reddet dagen og uka og måneden, og potensielt hele sommeren min. Nettopp vært på kurstime med råfor klabb og klæss og isj, og så ikke veldig lyst på fremtiden. Får hamstre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...