Gå til innhold
Hundesonen.no

yey!


Jeampi

Recommended Posts

Er jo nettopp derfor jeg spør hvor stor plass de får i forrhold til burhøns? For å få en bedre beskrivelse av størrelsen dems i forrhold til buret, men ikke noe svar å få på det, bare en som knekker sammen av latter forde jeg spurte dumt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo nettopp derfor jeg spør hvor stor plass de får i forrhold til burhøns? For å få en bedre beskrivelse av størrelsen dems i forrhold til buret' date=' men ikke noe svar å få på det, bare en som knekker sammen av latter forde jeg spurte dumt :?[/quote']

Nå må du ikke ta ting så ille opp, jeg lo fordi jeg syns de hønene er rare og merkelig, jeg har aldri sett så små høner før :) Så jeg lo av størrelsen, ikke spørsmålet.

Aner ikke hvor mye plass det blir i forhold til størrelsen jeg heller, så :? Men siden de er så små innbiller jeg meg at det går greit å ha dem neddi der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7O liter til to fugler synes jeg var lite, hvor stor plass får de i forrhold til burhøns?

70 liters plass er hva jeg bruker til en eller to mus.

Akkurat hvor masse plass de trenger vet jeg ikke. Men de skal ikke ha FOR stor plass heller pga de skal kunne gjemme seg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo nettopp derfor jeg spør hvor stor plass de får i forrhold til burhøns? For å få en bedre beskrivelse av størrelsen dems i forrhold til buret' date=' men ikke noe svar å få på det, bare en som knekker sammen av latter forde jeg spurte dumt :?[/quote']

Den trenger ikke så stor plass som burhøns. Burhøns trenger jo STOR plass.

Vanligre vaktler er vel 5 ganger så stor som dverg og de trenger ikke mer plass en 1x1 meter når de er to-tre stykker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt masse vaktler vi! De er døødsherlige! Og det som er litt kult er at mange som ikke tåler høneegg tåler vaktelegg. Lillesøsteren min gjorde det, og de smaker nesten helt likt! Lykke til med de søte små hønedyrene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt masse vaktler vi! De er døødsherlige! Og det som er litt kult er at mange som ikke tåler høneegg tåler vaktelegg. Lillesøsteren min gjorde det' date=' og de smaker nesten helt likt! Lykke til med de søte små hønedyrene!![/quote']

Åh det visste jeg ikke..hehe...

Kult :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...