Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil noen ha banner?

civga

Recommended Posts

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar
Guest Luckystaff
Skrevet
Hei ;) Ja jeg kan fikse den, den er nok for litt for stor :D

Edit: Nå er de fikset :D Ligger i side 1.

Flotters!! Du er en knupp! ;)

Skrevet

Synnøve: her er hvertfall en, det er flere men akkurat nå ville ikke doggis sammarbeide, legger til resten av bannerene i morra :D

Bambi1.jpg

SusieB: Vil gjerne lage til deg :P Har lagd dem allerede, men dem har ikke tekst.. Hva skal det stå?

Skrevet
SusieB: Vil gjerne lage til deg :P Har lagd dem allerede, men dem har ikke tekst.. Hva skal det stå?

Gleder meg :D Hmm, det kan stå Haifa & Texas, www.susieb.co.cc eller bare Haifa.

Skrevet
Synnøve: her er hvertfall en, det er flere men akkurat nå ville ikke doggis sammarbeide, legger til resten av bannerene i morra :D

Bambi1.jpg

SusieB: Vil gjerne lage til deg :D Har lagd dem allerede, men dem har ikke tekst.. Hva skal det stå?

Den var jo kjempefin! Tusen takk! :P

EDIT: Søren og! Det går ikke ann å bruke de på kanin.org. :P

Skrevet

Synnøve: Her er resten. Si ifra om noe må fikses da! :D

Bambi2.jpg

Bambi3.jpg

Bambi4.jpg

SusieB: Og her er dine:) Du skal også bare si i fra om det er noe jeg bør fikse på :P

HaifaogTexas1.jpg

HaifaogTexas2.jpg

HaifaogTexas3.jpg

HaifaogTexas4.jpg

Skrevet

Charpi, du får din i morgen :D

Nå er det god natt :P Skal tidlig opp i morgen, skal på lydighetskurs med Kenzo gutten :D

Skrevet

Å så bra å høre at du er fornøyd! :ahappy: Du vil ikke at jeg skal fikse på noe? farge, skrift osv?:wub:

Skrevet

neineinei, er du galeen?! Var jo grisestilig! :ahappy: Misunner alle dere som er såå flinke med Photoshoppen altså, åååe (men sant, kjekt å utnytte litt og...? :wub:)... <_<

Skrevet

Kan ikke du være så snille og lage banner til meg? Det blir litt av en utfordring for jeg har tre hunder som m¨f¨være med:-) I tillegg må det stå: Boxer i Nord med store bokstaver og 20 år med boxer med små bokstaver.

post-690-1232375694_thumb.jpg

Jeg får ikke til å laste opp mer enn ett bilde av gangen så får komme med de to neste hundene i nye innlegg under. Får beskjed at filstørrelsen blir for stor med flere bilder. Har ikke gjort det her før og er litt grønn:-/

Skrevet

Å, kjempefine var de :icon_confused:

http://boxerinord.googlepages.com/ Kan ikke du se på fargen som er øverst på siden min og se om du kan få en lignende farge som bakgrunn på banner nummer 1 og 2? Eller en farge som vil passe til siden min?

Banner 3 og 4 var også veldig fine, men vil så gjerne ha alle tre hundene med i banneren:-)

Flink er du. Jeg bruker photoshop, men har aldri prøvd meg på å lage slikt.

Tusen takk!

Nå ser jeg at de er litt små til å ha på hjemmesiden min. Størrelsen tror jeg skal være bredde 950 piksler og høyde 158 piksler. Er de større kan jeg forminske selv.

Skrevet

Joda, tenkte å bruke en av de på forumet, men jeg trodde jeg kunne bruke den samme på hjemmesiden min, men da ble den for liten.

Så kjempeflott om du får til å lage en større :icon_confused:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...