turbogutten Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Skrevet 12. Januar 2009 Her kommer noen bilder fra søndagen, dårlig kvalitet, men bilder er bilder Bildene inne i selve ringen er forresten tatt av moren til Mona her inne (husker ikke navn) :rolleyes2:
SFX Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Skrevet 12. Januar 2009 Kan jeg "låne" et bernerbilde? Mamma'n til X'en i full fart i BIS veteran! :rolleyes2:
Siri Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Skrevet 12. Januar 2009 Å, det var flotte bilder ja ! Kjempeherlig - og stilig vinkel på mange av dem. Ikke minst ser man jo farten. Kult ! Den irske ulvehundvalpen var bare utrolig stilig forresten...
turbogutten Skrevet 12. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2009 Kan jeg "låne" et bernerbilde? Mamma'n til X'en i full fart i BIS veteran! :rolleyes2: Bare stjel i vei du Å, det var flotte bilder ja ! Kjempeherlig - og stilig vinkel på mange av dem. Ikke minst ser man jo farten. Kult ! Den irske ulvehundvalpen var bare utrolig stilig forresten... Takktakk hyggelig å høre =)
Mirai Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Skrevet 12. Januar 2009 Flytter denne til bildeforumet :rolleyes2:
ToneS Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Fine bilder Morsomt å se siden ikke alle kunne være der å se det "live"
Toril Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Flotte bilder,er det mulig å få stjele noen få.Faren til en av mine er der,tror jeg
turbogutten Skrevet 13. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Jaja bare stjel i vei de som ønsker
Toril Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Jaja bare stjel i vei de som ønsker Du har et artig bilde av noe lite og hårete der...Jeg regner med at det er en hund,men hva slags?Og hva er frem og bak? Herlig bilde uansett
Peers Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Fine bilder! Moro å se litt fra helgen, jeg fikk dessverre ikke med meg så veldig mye noen av dagene.
Maria Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Du har et artig bilde av noe lite og hårete der...Jeg regner med at det er en hund,men hva slags?Og hva er frem og bak? Herlig bilde uansett Tror det er en pekingneser, men jammen er det ikke lett å se! Fin du var på håret nå, Benedicte Fint med bilder for oss som ikke var der. Så til og med portisfolk på et av bildene. Og så mane flotte doggishunder det er!
Kristinh Skrevet 18. Januar 2009 Rapporter Skrevet 18. Januar 2009 Og jeg kunne tenkt meg bilde av den Whippeten.. som er fra mitt oppdrette:) kjempe morro så fikk jeg se hvor fin han har blitt.. tusen takk:) for at du har tatt bilder:)
turbogutten Skrevet 18. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2009 Og jeg kunne tenkt meg bilde av den Whippeten.. som er fra mitt oppdrette:) kjempe morro så fikk jeg se hvor fin han har blitt.. tusen takk:) for at du har tatt bilder:) Bare å stjele bilder det Er mulig jeg har noen fler bilder av han fra hallen, kan sjekke når jeg kommer hjem fra Island
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar