Tuskelusken Skrevet 31. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2009 Bilde fra stevne: Den forrige fôrhesten min, som dessverre dro Nydelig hest! Jeg liker så godt mørke hester med lys man.
armagnac Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Skrevet 31. Januar 2009 Her er lille Glippen vår ( nemlig akkuratt det ho er:P) galopperer det ho kan;) en dag her<3
armagnac Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Skrevet 31. Januar 2009 hvis dette er godkjent, vil jeg se en hest som vasser/bader
Tuskelusken Skrevet 31. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2009 Godkjent! Kjempe søtt føll!
armagnac Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 ingen som har hest som vasser:P får prøve med noe annet da;) vil se en hest som koser seg skikkelig i snøen og da mener jeg SKIKKELIG!!!
Guest Gråtass Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Jeg vil se en hest som tryner. (Går skikkelig på snørra!)
Evelzz Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Haha, så nettopp mislykket sprang-bildene, tror jeg dauer av latter!! Beklager, men må bare mobbe litt... For en DUM hest? *fnis* En ting er å stoppe, men hopp/stopp i kombinasjon så ikke helt smart ut...! HAHA!
Ia Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Nei, hun bukker ikke, og hun legger seg ikke ned. Hun snubler i sin egen hov! Godkjent? Jeg vil se et shetlandsponni-føll
Guest Gråtass Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 *klippe søte krølledyret* Nei, hun bukker ikke, og hun legger seg ikke ned. Hun snubler i sin egen hov! Godkjent? Jeg vil se et shetlandsponni-føll Godkjent- Vi er klare for shettisføll..
Mirapusen Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Skrevet 3. Februar 2009 Haha, så nettopp mislykket sprang-bildene, tror jeg dauer av latter! Beklager, men må bare mobbe litt... For en DUM hest? *fnis* En ting er å stoppe, men hopp/stopp i kombinasjon så ikke helt smart ut...! HAHA! haha tror ikke hesten helt forsto hinderet egentlig, skylder på at den var ung og sånn.. hvis jeg husker riktig
Tuskelusken Skrevet 3. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2009 Jeg vil se et shetlandsponni-føll :rolleyes2: På "hundebildeleken" så er det ikke lov å si raser, for det må være et bilde alle kan sende vise. Det kan jo være sånn her og?
Ia Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Skrevet 3. Februar 2009 Den er grei Har ikke fulgt noe segrlig med på noen av disse lekene før nå, jeg Isåfall vil jeg se to føll, av hvilke som helst raser :rolleyes2:
armagnac Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Skrevet 3. Februar 2009 her er Glippen (venstre) og Glory to føll fra stallen :rolleyes2:
SiriEveline Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Skrevet 4. Februar 2009 her er Glippen (venstre) og Glory to føll fra stallen *klipp søtt bilde* Hva vil du se videre??
armagnac Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Skrevet 4. Februar 2009 hmm la meg se jeg vil se en hest som viser seg skikkelig fra:) schower likosm, gjerne med halen i været;)
Zoey Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Skrevet 4. Februar 2009 hmm la meg se jeg vil se en hest som viser seg skikkelig fra:) schower likosm, gjerne med halen i været;) Willy i farta! Jeg vil se en galopphest på bane!
SiriEveline Skrevet 5. Februar 2009 Rapporter Skrevet 5. Februar 2009 jeg vil se hest som går dressur Ååå Øvrevoll!
SiriEveline Skrevet 5. Februar 2009 Rapporter Skrevet 5. Februar 2009 Her fant jeg endelig et dressurbilde! Godkjent?
armagnac Skrevet 5. Februar 2009 Rapporter Skrevet 5. Februar 2009 ja godkjent;) fint bilde:) hva vil du se??
SiriEveline Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 ja godkjent;) fint bilde:) hva vil du se?? Skulle egentlig kjøpe den hesten, men så viste det seg at den hadde heftig senebetennelse i bakbeina ... Jeg vil se en bukkende glad hest i paddock...med snø!
Wulfi Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Skulle egentlig kjøpe den hesten, men så viste det seg at den hadde heftig senebetennelse i bakbeina ... Jeg vil se en bukkende glad hest i paddock...med snø! Jeg vil se en hest som ser lykkelig ut.
Grim Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Siden ingen andre har posta no, så går jeg for to istede for en. Jeg vil se en hest med masse man og pannelugg.
Guest LeenaM Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Den hvite hesten bak er fôrhesten min Jeg vil se hest med dekken
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar