Tuskelusken Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2009 Jeg ser at mange har sånne små bilder i signaturen som dette: Håper det var greit at jeg lånte disse til å vise hva jeg mener Hvordan lager dere sånne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2009 Jeg ser at mange har sånne små bilder i signaturen som dette: Håper det var greit at jeg lånte disse til å vise hva jeg mener Hvordan lager dere sånne? Man bruker fotoprogrammer. Gå ned på "Webutvikling, grafikk og foto" - så på "Grafikk og animasjoner". Spør der! Evt om du vil at noen skal lage til deg kan du spørre i en av de trådene som ligger der fra før av, hvor noen som vil lager banner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2009 Anbefaler deg å ta en titt her http://doggis.no/forum/index.php?showforum=61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 11. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2009 Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar