Tuskelusken Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Skrevet 11. Januar 2009 Jeg ser at mange har sånne små bilder i signaturen som dette: Håper det var greit at jeg lånte disse til å vise hva jeg mener Hvordan lager dere sånne?
Wanderlust Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Skrevet 11. Januar 2009 Jeg ser at mange har sånne små bilder i signaturen som dette: Håper det var greit at jeg lånte disse til å vise hva jeg mener Hvordan lager dere sånne? Man bruker fotoprogrammer. Gå ned på "Webutvikling, grafikk og foto" - så på "Grafikk og animasjoner". Spør der! Evt om du vil at noen skal lage til deg kan du spørre i en av de trådene som ligger der fra før av, hvor noen som vil lager banner.
Mirai Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Skrevet 11. Januar 2009 Anbefaler deg å ta en titt her http://doggis.no/forum/index.php?showforum=61
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar