Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen mennensker er så duster mot dyr, grr!

_aussie_

Recommended Posts

Skrevet

:-o :-o fy flate :)

Stakkar hund :P skulle ha hengt de som gjorde det i et tre i skogen og :evil:

Blandede følelser mellom irritert å trist her ja!!

Skrevet
Funker den andre linken nå?

nei det gjer den ikke... men det holder vel egentlig med den ene som virker.... fy f*** blir så sint!

Skrevet

stakkars, stakkars hunder.. det skremmer meg virkelig at barn bare blirmer og mer grusomme.. tenk hva slags oppvekst de har hvis de morer seg med å f.eks putte en kattunge i en mikrobølgeovn, eller henge en hundevalp fra et tre

Skrevet

:-o Blir helt sjokkert. Skjønner ikke hva som foregår i hodene på noen??

At de klarer å se de hundene i øynene, mens de mishandler dem og teiper bena deres sammen. :evil: :evil:

:)

Skrevet

Hva er det som står i hodene på mennesker :-o Synes det burde bli straffet like ille som et menneske drap!! Fy F***!!! :)

Skrevet

i all verden...verden er GAL :)

hadde jeg sett at de gjorde det hadde jeg antageligvis slått dem ned...HARDT! :P:D

lille dalmatiner valpen..å allle de andre...hulk!

å jeg som skal kjøpe dalmatiner neste år.huff å huff :D

Skrevet

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

At det går an........ Groteskt at noen gjør sånn. Det værste er at det alltid vil vedvare. Det er nok ikke lett å stoppe slike syke mennesker..

Skrevet

sjuke sjuke mennesker. håper de finner de og at de blir straffet HARDT! Sånne mennesker skulle ikke hatt livets rett. Når de blir eldre kommer de sikkert til å misshandle mennesker.

Hvorfor greier ikke enkelte å oppdra barna sine? gr.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...