Linda Marie Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Skrevet 9. Januar 2009 Hvorfor kunne ikke eier selv ta ansvar og omplassere/avlive kaninen sin? I denne kulden ville det ikke tatt lang tid før kaninen frøs i hjel. fvn.no
Tuskelusken Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Skrevet 9. Januar 2009 Det er så innmari mange mennesker som ikke tar ansvar for dyrene sine. Det er å dumt!
Guest LeenaM Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Skrevet 29. Januar 2009 Å, jeg blir så irritert! Hva er det folk tenker med? Selv om det er "bare" en kanin, lever de de også!
Birte Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Skrevet 29. Januar 2009 Å, jeg blir så irritert! Hva er det folk tenker med? Selv om det er "bare" en kanin, lever de de også! ja, hva er det egentlig folk tenker med?
Ross Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Skrevet 29. Januar 2009 Finner man de eierene (som man aldri vil gjøre sikekrt) så burde de blitt satt ute et døgn uten tøy og ly i -10 grader!! fy så grusom gjort!
millis Skrevet 14. April 2009 Rapporter Skrevet 14. April 2009 Jeg skjønner ikke at folk klarer å dumpe dyr å bare leve livet sitt vidre som om ingen ting har skjedd! Tok til meg en stakkar for bare noen uker siden som var dumpet i Oslo. Herlig liten kontaktsøkende gutt, hva hadde han gjordt for å fortjene det da? Så mange uansvarlige mennesker uten et fnugg av samvittighet, skremmende!
Wilma Skrevet 22. April 2009 Rapporter Skrevet 22. April 2009 Gammel tråd men.. Skjønner ikke at det går ann å bli så idiot på høyeste grad! :) Noen som vet om den har funnet et hjem?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar