Gå til innhold
Hundesonen.no

Designparty !


Recommended Posts

Det finnes så mye party greier, så jeg tenkte hvorfor ikke prøve designparty til Vibri.

Har tenkt lenge på å kjøpe sele og halsbånd derfra. (klarer aldri å bestemme meg). :rolleyes:

Så da er spørsmålet er det noen som vil være med?

Vi får 20% på halsbåndene.

Har ikke tenkt på tid/sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MATTES HALSBAND ÄR BÄST!!

Hjärtligt välkommen till designparty!

Tanken är att du tillsammans med dina vänner ska kunna designa det egna personliga hundhalsbandet.

Kunna se alla färgprover, trådfärger, teckensnitt ”live”och kunna ”klämma och känna”. Kanske också få tips och lite råd om färgval från de andra deltagarna- i gemenskap är skaparkraften så mycket större!

Så här går det till: du bjuder in så många vänner du har som är intresserade av ett ViBri halsband till sin hund - dock minst 6 st.

Du mailar ViBri -eller ringer, och föranmäler att du vill hålla ett med tid plats och adress. Bjud inte in någon klart förrän du fått klartecken från ViBri!

ViBri skickar dig alla färgprover och exempel på halsband.

Som tack får du som värdinna en present som värdemässigt beror på den försäljning som sker under kvällen.

.

Om det är möjligt: så är det en bra idé att ha en dator tillgänglig med www.vibri.com uppe- där finns bilder på olika hundar i sina ViBri halsband i galleriet t.ex..

Så klart finns Viveka på ViBri tillgänglig per tel under kvällen om någon har frågor!

Hentet fra vibri.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer info.

Det blir i Bergen.

Når dato er bestemt så får jeg en kasse med div. produkter tilsendt.

Og så er det party :lol:

Men for dere som bor i andre deler av landet, så er det bare til å lage et party der dere bor.

Bare send en mail til Vibri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer info.

Det blir i Bergen.

Når dato er bestemt så får jeg en kasse med div. produkter tilsendt.

Og så er det party :lol:

Men for dere som bor i andre deler av landet, så er det bare til å lage et party der dere bor.

Bare send en mail til Vibri.

Er det ikkje ein stor utstilling i Bergen snart da? Da går det vel kanskje an å legge partyet til den datoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det da?

Jeg fant det ut. Utstillingen er 14 - 15 feb.

Skal høre om det går greit.

Den er jo knøttliten. Og er i Ølen. Eller tenker du på retrieverklubben sin? Den er også veldig liten, og er 14. februar.

NKK Bergen er 21-22 Mars. Ville heller lagt det til den helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo knøttliten. Og er i Ølen. Eller tenker du på retrieverklubben sin? Den er også veldig liten, og er 14. februar.

NKK Bergen er 21-22 Mars. Ville heller lagt det til den helgen.

No er jeg ikke noe utstillingsmenneske. Så jeg vet ikke om de er stor elle liten.

Syns det blir lenge å vente til Mars. (klarer bare ikke å vente :lol: )

Supert om det blir! Da kan jeg i alle fall :-)

Det blir 15 februar.

Sted: Bergen, Markeveien 4c.

(det blir på klinikken til min mor. Siden jeg bor ute på landet)

Send meg en pm hvis dere kommer. Litt greit å vite hvor mange som kommer.

Siden det er litt begrenset med plass.

Gleder meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er jeg ikke noe utstillingsmenneske. Så jeg vet ikke om de er stor elle liten.

Syns det blir lenge å vente til Mars. (klarer bare ikke å vente :lol: )

Det blir 15 februar.

Sted: Bergen, Markeveien 4c.

(det blir på klinikken til min mor. Siden jeg bor ute på landet)

Send meg en pm hvis dere kommer. Litt greit å vite hvor mange som kommer.

Siden det er litt begrenset med plass.

Gleder meg :lol:

Jeg er MED! :)

Men jeg finner ingen markveien 4c her i Bergen.. ligger det i marken?.. :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er MED! :D

Men jeg finner ingen markveien 4c her i Bergen.. ligger det i marken?.. :D;)

Nei det ligger ikke i marken. Hvis du går til torgallmenningen og finner MCDonald og Dolly. Så ligger Markeveien i mellom der. Så da er det bare til å ha Torgalmenningen i ryggen mens du går oppover gaten. Så ligger 4c på venstre siden.

Er elendig til å forklare.

Prøver her å legge ved en link til kart : KART

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er det som er litt trist med valpetiden, de blir så raskt store😄 Her blir det kanskje litt størrelse også, ganske store poter😍 Treningstips for sommeren: start på skiltene i RL, ta ett og ett om gangen. Sånn, trenings-sommeren er i boks😄
    • Hei, har noen tips til brae kenneler til stor hund? Fra Trondheim ned til Oslo området/Kristiansand? 
    • Det er fullt mulig å lære hunden å leke og ta leke som belønning. Jeg hadde en hund lik din, og fikk ham like fokusert på lek. I hovedsak gjøres det ved å belønne fokus på lek med mat. Legg en leke på gulvet, vent til hunden ser på den, belønn. Vent videre til han tar borti den med snute eller pote, så til han plukker den opp, osv. Bruk mat med "lav" verdi. Bruk tørrfôr som belønning, og jobb mye med ro når mat er involvert. Jeg tenker at her spiller mange faktorer inn. Hvordan er det på stuegulvet, hjemme? I hagen, på kjente områder? Begynn i lette omgivelser uten distraksjoner for hunden. Start med lave kriterier, enkle øvelser han kan. Hvis du bor i nærheten av en god hundeskole, sjekk om de har kurs i belønningsutvikling eller kan hjelpe deg med dette kanskje med en privattime eller to?  
    • Jeg tror nok løsningen her er å være tålmodig, og gi ham tid til å forstå hva som er forventet av ham. Du har åpenbart en matmotivert hund, som i seg selv er en stor fordel i lydighetstrening Vær nøye med å ikke gi godbit før han viser ønsket atferd, og gjør nok repetisjoner slik at han forstår mønsteret.    Gi det litt tid, så forstår han at det ikke hjelper å hoppe etter godbiten for å få den, iallfall!
    • Jeg har en hund som er veldig glad i mat og alt med mat skaper stress. Lydighet er vanskelig fordi uten godbiter så vil han ikke gjøre noe og med godbiter så blir han så stressa og kun opptatt av godbit og da hører han ikke etter hva han skal gjøre. Hvordan kan jeg trene lydighet da? Han liker ikke leker så det utgår. Han er ikke stresset uten mat men med en gang mat er med i bildet så stresser han fullt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...