Gå til innhold
Hundesonen.no

Skrittellingstråden


tuppetroll

Recommended Posts

For å holde denne laaangt oppe, dobbeltposter jeg med viten og vilje (skikkelig rampete) :blink: I dag endte jeg opp med 17366 skritt og har ikke tenkt å gå så mye mer. Over 7000 av dem var før tur, men jeg har solgt uhorvelig mange vafler i dag og det blir det kanskje mye skritt av. Hva vet jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar
Jeg fant ut at jeg henger den i beltet eller linningen på buksa rett ved hofta. Da fikk jeg plutselig en haug med skritt. Da den lå i lomma, var det bare tull.

EDIT: Rundt kvartalet er i underkant av 2000 skritt. Det er vel ca en liten kilometer eller så og passer nok det. Med det som "mal" regner jeg med at resten stemmer også.

Jepp, jeg hadde den i bukselinningen eller i beltet de dagene jeg brukte det. Men jeg tror nok den bare har dødd for den fungerte fint i fjor! Den har vel hatt noen turer i bakken, en tur i vaskemaskinen og et møte med valpetenner så jeg kan skjønne om den ga opp. :lol: Har ikke råd til ny akkurat nå, så får ønske meg ny til jul eller noe sånt og komme sterkere tilbake til neste år. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg hadde den i bukselinningen eller i beltet de dagene jeg brukte det. Men jeg tror nok den bare har dødd for den fungerte fint i fjor! Den har vel hatt noen turer i bakken, en tur i vaskemaskinen og et møte med valpetenner så jeg kan skjønne om den ga opp. :lol: Har ikke råd til ny akkurat nå, så får ønske meg ny til jul eller noe sånt og komme sterkere tilbake til neste år. :icon_confused:

Den jeg har kostet kr: 49,- på apoteket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet de ikke er dyre, men når jeg allerede er i minus hver måned fordi Lånekassa er gjerrig på hvor mye jeg som delstudent får (3 188 kr pr måned), så er selv en femtilapp mye å bruke på noe jeg strengtalt ikke har bruk for. Syns jeg. Derfor får jeg heller ønske meg en ny til jul/bursdag/what ever, eller vente til høsten når jeg vel sannsynligvis går ut i jobb igjen likevel. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men dette er en veldig ensom tråd for tiden, så da blir dobbeltposting vanskelig å unngå. Dagens skritt var: 17067. Den var på 16998 da vi kom inn, men tannpuss, linseavtakning og et bittelite dobesøk er altså 69 skritt. Godt å vite. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag: 16841

Hvis ingen andre blir med, så gir jeg meg etter denne uken. Det ser ut til at mine skrittvaner er ganske like fra dag til dag, uansett. Ikke så rart når jeg igrunnen bare gjør som vi pleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skritteller på mobilen, men stoler ikke helt på den egentlig ;) Meen.. det står i allefall at jeg gikk 10 391 skritt i går. Og det er jeg jo ganske fornøyd med :whistle: Det er vel 10 000 som er anbefalt hvis man ikke beveger kroppen på andre måter i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skritteller på mobilen, men stoler ikke helt på den egentlig ;) Meen.. det står i allefall at jeg gikk 10 391 skritt i går. Og det er jeg jo ganske fornøyd med :whistle: Det er vel 10 000 som er anbefalt hvis man ikke beveger kroppen på andre måter i løpet av dagen.

Jeg har også skritteller på mobilen, og den er på hele tiden, men jeg vet heller ikke om jeg stoler helt på den. Meen jeg har ihvertfall en sånn her halvveis liste hittil (kanskje jeg skal begynne å skrive opp hva jeg går hver dag?)

Søndag: Over 12 000

Mandag: Over 10 000

Tirsdag: Over 10 000

Onsdag: Over 7000 (usha, dårlig)

I dag: 937 hittil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også skritteller på mobilen, og den er på hele tiden, men jeg vet heller ikke om jeg stoler helt på den. Meen jeg har ihvertfall en sånn her halvveis liste hittil (kanskje jeg skal begynne å skrive opp hva jeg går hver dag?)

Søndag: Over 12 000

Mandag: Over 10 000

Tirsdag: Over 10 000

Onsdag: Over 7000 (usha, dårlig)

I dag: 937 hittil. ;)

Oo! Det var bra! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...