Debbie Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 er kanskje et litt teit spørsmål, men våger okke som jeg skal ha tjenestedekken fra Kifani, men på de fleste står det jo NBF... Men jeg er jo ikke med i det forbundet,og kommer trolig ikke til å ha bruks annet hobby og trening.. er det da hån mot NBF å ha det på tjenestedekkenet? Har dere forslag til hva annet det kan stå???
Marthe Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 er kanskje et litt teit spørsmål, men våger okke som jeg skal ha tjenestedekken fra Kifani, men på de fleste står det jo NBF... Men jeg er jo ikke med i det forbundet,og kommer trolig ikke til å ha bruks annet hobby og trening.. er det da hån mot NBF å ha det på tjenestedekkenet? Har dere forslag til hva annet det kan stå??? Selvfølgelig kan du det Du er ikke pliktet til å konkurrere eller trene i en "NBF gruppe" Jeg har ikke forslag til hva annet du kan skrive, men det kan jo være hva som helst. Du kan sikkert få navnet på hunden der også
Debbie Skrevet 7. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 Navnet skal være på toppen av dekkenet.. Men jeg trener bare i en liten gruppe i min lokale hundeklubb- har det fremdeles ikke noe å si...
Marthe Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 Navnet skal være på toppen av dekkenet.. Men jeg trener bare i en liten gruppe i min lokale hundeklubb- har det fremdeles ikke noe å si... Nei, det har ingenting å si
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar