Gå til innhold
Hundesonen.no

Siri og Kokos på søndagstur

Mirai

Recommended Posts

Poster så sjelden bilder så prøver å ta igjen litt ved å poste....eh....litt for mange!!

3167466433_4ccc6d31fa.jpg

Happyy

3168298330_ee72e070c0.jpg

Haha

3167467145_1cfecdbc1b.jpg

Kokos er pen og sprek as allways

3168298778_2e40ec775a.jpg

Vi så bare støvet etter dem..

3168299090_54c5bda4ec.jpg

Ganske naturlige farger

3168299286_cccec30773.jpg

Prøver å henge med Kokos

3168299672_b056172f43.jpg

Ikke verdens beste bilde, men Siri ser så mongo ut at jeg måtte ha det med

3168299986_9c8131f5da.jpg

Kokos prøver å rive litt i en (uinteressant) leke jeg kjøpte på salg

3167469227_b82796a502.jpg

3168300708_042eb8be9b.jpg

3167469637_e6c255633d.jpg

Valpepelsen går, og Siri har begynt å røyte. Mer enn nok.

3168301220_3d4dfb79d6.jpg

Kokos gjør som hun skal, Siri vil bare ned

3167470485_ccf4fa0610.jpg

3168301878_37fae41f95.jpg

3167470885_727b65b238.jpg

3167471319_901825498a.jpg

Stirrekonkurranse

3168303000_0b844049e7.jpg

3168303212_86e1449b9b.jpg

3168303424_bcd731948f.jpg

Ikke veldig treffsikker

3167472327_dce21220e9.jpg

Krigsdans

3168303838_ccedfb209f.jpg

Nazihunder? :-s

3168303956_0225b35c4a.jpg

"Hug me forever!" (vi kan jo late som)

3167472751_c980be200d.jpg

Skitne triks

3167472925_f67f4225af.jpg

3168304478_73ba676a4a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kule! De har noen utrykk som bare ikke kan beskrives :)

Er dette bilder fra de jordene i nærheten av Vollen skole? Der de driver å gror plen? (hvis du skjønner:P )

Har nemlig observert en aussie og en brun dott som har rasa der når jeg har bromma forbi på veien..!

(I feel like a spy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kule! De har noen utrykk som bare ikke kan beskrives :)

Er dette bilder fra de jordene i nærheten av Vollen skole? Der de driver å gror plen? (hvis du skjønner:P )

Har nemlig observert en aussie og en brun dott som har rasa der når jeg har bromma forbi på veien..!

(I feel like a spy)

Det er nok meg og mine du har sett da ;) Vi går over de jordene hver dag. Eventuellt Siri og Kokos, dog er ikke det så pfte som hver dag.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok meg og mine du har sett da :P Vi går over de jordene hver dag. Eventuellt Siri og Kokos, dog er ikke det så pfte som hver dag.... :)

Ahaa! Har nemlig sett dere ett par tre/fire ganger når jeg har vært forbi på veien der.. (vært fryktelig nysgjerrig da vet du.. :P )

Jeg vet jo ikke helt sikkert hvem av dere det er da, men en blue merle aussie med liten hale er observert, og en brun/gylden'ish hund som er litt vanskeligere å rasebeskrive mens man prøver å holde bilen på veien,og kikke ut av vinduet samtidig :)

Zoey er alltid veldig missunnelig når de vovane får lov å løpe på jordet, mens hun må sitte å være muggen og sur i bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaa! Har nemlig sett dere ett par tre/fire ganger når jeg har vært forbi på veien der.. (vært fryktelig nysgjerrig da vet du.. :) )

Jeg vet jo ikke helt sikkert hvem av dere det er da, men en blue merle aussie med liten hale er observert, og en brun/gylden'ish hund som er litt vanskeligere å rasebeskrive mens man prøver å holde bilen på veien,og kikke ut av vinduet samtidig :)

Zoey er alltid veldig missunnelig når de vovane får lov å løpe på jordet, mens hun må sitte å være muggen og sur i bilen ;)

Du(eller noen andre forsåvidt) vil ikke klare se forskjell om det er Siri eller Blondie på jordet. De er litt for like på avstand til det. Sidene bildene under ble tatt har Siri vokst en del da, men de er like:

IMG_4294.jpg

IMG_4291.jpg

Den brune saken er alltid Kokos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• https://www.spleis.no/project/445754 Jeg har null venner å minimalt med familie så jeg har ingen nettverk så håper på at dere kan være så snille å hjelpe meg å dele. Forventer ingenting og setter ekstremt stor pris på all hjelp vi får ❤️ Bucky kom inn i livet mitt som en liten sjarmør med et stort hjerte. Han er min bestevenn, min lille baby og midtpunktet i livet mitt. Han har gitt meg utallige smil, trøstet meg når livet har vært tøft og spredd mye glede til alle han møter Etter jeg kom hjem fra operasjon på Jack (andre hunden min) på tirsdag så jeg at Bucky ikke var i form å det var rett inn på dyresykehuset med han. Viste seg at han hadde svulst med veske i buken. Etter en rekke prøver og bilder så kom de frem til at han har kreft i leveren. Jeg tokk da valget i å prøve å gi han en kjanse da han fortsatt har mye livsglede igjen. Han ble operert på torsdag og de fikk ut hele kreften. Han mener at det er den possitive typen men vi vet ikke mer før prøvene kommer tilbake om 3-5 uker. Han så heller ikke tegn til noe flere kuler men vi må ta ct om noen uker/måneder igjen for å se om det er flere inni leveren. Men så langt så virker alt bra å jeg får kanskje hente han hjem i morgen ❤️ På tlf i sta så nevnte veterinæren at regningen er nå på nærmere 90 000kr (ink ligge over til mandag). Jeg har igjen ca 50 000kr på forsikringen i tillegg til noe på buffer konto men det er ikke nokk da jeg måtte ha en operasjon på Jack som blir delvis dekket og har måtte ut med en del penger i sommer da hvitevarer røyk og måtte spyle tett rør osv.. Så har valgt å prøve å spørre om hjelp selv om jeg syns det er flaut å ikke liker å spørre om hjelp..  Har over lengre tid prøvd å selge det jeg eier på finn uten hell så tviler på at jeg plutselig får solgt noe mer der nå, skal prøve å male bilder å selge men sliter mye med kronisk migrene utmattelse depresjon osv.. så vet ikke hvor mye jeg får til der. plukker også sopp på bestilling men var helt tørka ut når jeg skulle inn å se på onsdag så max uflaks. Har også valgt å kutte ut behandlinger,legetimer og medisiner fremover for å ta vare på Bucky å få betalt ned det jeg evt må ta opp i lån  
    • Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...